Repas bufíku Westfalia
Re: Repas bufíku Westfalia
A šup s tím do deklu:
Re: Repas bufíku Westfalia
Následovalo osazení termostatů. Na spalovací komoře je pod pružinkou termostat na 100°C. Ten jsem pro lepší kontakt podmázl teplovodivou pastou.
Termostat spalovací komora:
Termostat spalovací komora:
Re: Repas bufíku Westfalia
Termostat přehřátí, přišroubovaný na vrchu výměníku jsem zapomněl nafotit. Pokud si dobře pamatuju, je to nějakých 220 nebo 240°C. Šroubkům se původně ven moc nechtělo, tak jsem je tentokrát vzal pro sicher měděnou pastou.
Dále očištění, kontrola a ošetření kontaktů a osazení elektriky. Kartáče na elektromotorku mají ještě slušnou rezervu, na ložiskách také pocitově nic není.
Dále očištění, kontrola a ošetření kontaktů a osazení elektriky. Kartáče na elektromotorku mají ještě slušnou rezervu, na ložiskách také pocitově nic není.
Re: Repas bufíku Westfalia
Po kontrole, že je všechno zapojeno a přichyceno celý krám zaklopen. Zpětně nalepeny gumové opěrky a přelepeny spoje přírub topného potrubí textilní páskou.
Re: Repas bufíku Westfalia
Na žhavku nakonec pasovalo těsnění klasické zapalovací svíčky se závitem M14x1,25. Ukradl jsem ze svíčky Brisk SUPER N15YC.
Žhavka s novým těsněním: Druhý popisek na žhavce:
Žhavka s novým těsněním: Druhý popisek na žhavce:
Re: Repas bufíku Westfalia
Ahoj Půčo!
Tak ještě zkouška v terénu a je to... Už takhle to ale vypadá jako pecka.
Vrtání se ve starých klumprech zdar, Merlin.
Tak ještě zkouška v terénu a je to... Už takhle to ale vypadá jako pecka.
Vrtání se ve starých klumprech zdar, Merlin.
"Modrej" VW Transporter T3 Westfalia
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
Re: Repas bufíku Westfalia
Provedeno provizorní napojení a pokusný start. Bublinky vzduchu v palivovém vedení trochu zastřílely z vejfuku, ale jinak se zdá, že to šlape. O víkendu to snad napojím trošku lépe a provedu delší test a řádné vypálení.
Re: Repas bufíku Westfalia
Výborně! Fullhul... To je karbonizovaný vzduch, to dezinfíkuje!
Re: Repas bufíku Westfalia
Přeeesněěě.
Ono to ve skutečnosti bylo cosi mezi čoudem a párou. Jak jsem to vyplachoval, asi jsem to dostatečně nevylil a jak to začlo střílet, tak z vejfuku vyloženě cákala voda a tak to v tom při poslechu bublalo. Přitom bych se skoro vsadil, že to bylo vylitý komplet.
Ono to ve skutečnosti bylo cosi mezi čoudem a párou. Jak jsem to vyplachoval, asi jsem to dostatečně nevylil a jak to začlo střílet, tak z vejfuku vyloženě cákala voda a tak to v tom při poslechu bublalo. Přitom bych se skoro vsadil, že to bylo vylitý komplet.
Re: Repas bufíku Westfalia
Jak řekli, tak udělali a o víkendu jsem zapojil pořádně přívod nafty, sání vzduchu a výfuk a "karbonizoval vzduch" trochu déle. Po nějakých 6 hodinách honění venkovního vzduchu jsem nařezal nové choboty a provizorně to připojil do auta. Provizorně proto, že se mi moc nepozdávaly ty třepící se řezy na potrubí a neměl jsem po ruce nic schopného na začištění. Tak to budu mušet ještě doladit. Detaily jak a co jsem okolo toho kutil sem pak ještě hodím. Dával jsem tam nové silentbloky uchycení, novou palivovou hadici, těsnění sání a ty choboty do auta.
Z/do auta to pak jelo v sobotu dalších 5 hodin na plnej výkon. Teprve maximálně poslední 2 hodiny se přestalo z vejfucku pářit a vnitřní stěna viditelně oschla. Takže té vody v kamnech muselo zbýt asi dost, ač bych se vsadil, že jsem vylil skoro všechno a za těch pár týdnů, co to leželo, musel zbytek vyschnout. No zřejmě ne.
V neděli ráno už byl start bez nějakého zásadního čoudu, páry a prskání. Dostalo to další 4 hoďky provozu po kterých se už i ta barva zdá vcelku vysmrděná. Cítit to pořád je, ale už to není na bolehlav.
Z/do auta to pak jelo v sobotu dalších 5 hodin na plnej výkon. Teprve maximálně poslední 2 hodiny se přestalo z vejfucku pářit a vnitřní stěna viditelně oschla. Takže té vody v kamnech muselo zbýt asi dost, ač bych se vsadil, že jsem vylil skoro všechno a za těch pár týdnů, co to leželo, musel zbytek vyschnout. No zřejmě ne.
V neděli ráno už byl start bez nějakého zásadního čoudu, páry a prskání. Dostalo to další 4 hoďky provozu po kterých se už i ta barva zdá vcelku vysmrděná. Cítit to pořád je, ale už to není na bolehlav.