S červeným busem na týden v Solné komoře
S červeným busem na týden v Solné komoře
Slíbil jsem pár slov o naší cestě do Solné komory, tak tak činím.
Na začátku srpna jsme vyrazili čeveňákem s tím, že letos se poprvé pokusíme úplně vyhnout kempům a zkusíme stellplatzy nebo bude-li to možné, tak na divoko.
Den první pátek
Vyrazili jsme v pátek po práci s cílem dojet do jižních Čech, cesta utíkala perfektně, tak jsme zakotvili až s padající tmou ve Vyšším Brodě na parkovišti a přespali první noc
Noc ve Vyšáku
Den druhý sobota
Přejezd z Vyššího Brodu do města Golling an der Salzach. Zkusil jsem využít gravitace a z Lince jsem skočil na dálnici a svezl se z kopečka až k Mondsee. Na dálnici mě předjíždí úplně všechny auta, cestovní rychost na dálnici mám max. 85km/h
Ve městě Golling jsme našli stellplatz v blízkosti Aqua Salza Spa a šli se podívat na Golling Wasser fall. Supr zážitek, nad vodopádem se prochází po ocelové lávce
Golling Wasserfall
Stellplatz Golling
Den třetí neděle
Třetí den jsme chtěli jít na soutěsku Salzachklamm. U pokladny nám paní sdělila, že s dítětem mladším 8 let nás do soutězky nepustí. Naštěstí cca 20km dál je další soutěska Lammerklamm a tam můžeme i se psem. Po soutězce jsme přejížděli na koupání a pak najít flek na spaní na parkovišti u Gossausee
Pohled na parkoviště u Salzachklamm
Soutěska Lammerklamm
Den čtvrtý pondělí
V pondělí byla v plánu pěší vycházka kolem předního a zadního jezera Gossausee. Je to paráda, u zadního jezera se volně pasou krávy, je tam i občerstvovna, krásný místo. Po příchodu zpět z tůry jsme skočili do Gossausee koupat a pokračovali dál směrem na Hallstatt, kde jsme si řekli, že brzo ráno zkusíme zajet do města na prohlídku. V Hallstattu jsme chytli flek na stellplatzu přímo u jezera, luxus
Pohled na přední Gossausee
krávy u zadního Gossausee
Den pátý úterý
Ráno vstáváme na budík a mažeme na autobus, co jezdí kousek od stellplatzu. Jenže čekáme na špatný zastávce a bus frnkne před nosem. Tak mastíme pěšky po cyklostezce vedle silnice, bylo to cca 4km, tak se dá. Do Hallstatu dorážíme kolem 9:00 hod a město zdá se být v pohodě. Turisti samozřejmě jsou, ale v množství přijatelném. Přece jen je to nejhezčí městečko Rakouska v Unesco, bylo by naivní si myslet, že je budeme mít sami pro sebe. Ve městě trávíme dopoledne, celý je projdeme a po poledni jdeme čekat na loď, která nás převeze na druhej břeh jezera k vlakový stanici Hallstatt. Kolem poledne začíná být turistů nepřijatelné množství, tak mizíme akorát. Loď nás převeze a po druhém břehu jdeme cca 5km zpátky po cyklostezce ke stellplatzu a máme líné koupací odpoledne u jezera. K večeru sbíráme 5 švestek a jedeme na TOP zážitek letošní dovolené. Přejezd po Loser panorama strasse přespat na parkoviště u Loseralm (1600m n. m.) .
Cesta nahoru začíná pozvolna, táhlé úseky a mezi zátočiny o 180°. Řadím mezi trojkou a dvojkou, motor se hřeje víc, ale v únosné míře. Po cca 20 min se začíná hřát ještě víc, ale spíná sahara aa teplota klesne na normál. Jsem šťastný, auto funguje perfektně a já dosahuji vrcholu Loseralm, kde zastavím na parkovišti a nechávám auto běžet na volnoběh cca 10 min. Obcházím parkoviště a kochám se. Po příchodu k autu je pod autem loužička kapající vody. Otevřu motor a zjišťuji, že se prodřela hadice mezi bandaskama chladící kapaliny = žádná tragédie, hadičku jsem zkrátil a je po problému. Tuto noc strávíme na parkovišti Losealm s výhledem na ledovec Dachstein, úplně TOP moment celý dovolený.
Pozn. K Hallstattu: V oblasti Hallstattu jsme záměrně vynechali návštěvu solného dolu a vyhlídky 5 prstů, které jsou vyhlášeným tahákem. To by bylo opravdu v sezóně nepřijatelné. Necháme si tyto místa na jinou návštěvu, nejsme tady naposledy…
Ikonický pohled na Hallstatt
náměstí v Hallstattu
Panoráma na parkovišti u Loseralm
Den šestý středa
Ráno se vzbudíme na parkovišti u Loseralm a jdeme na tůru až k hoře Loser. Perfektní počasí, až si spálím ksicht, nějak to nahoře víc peče čí co…
Po tůře v odpoledních hodinách sjíždíme zpět dolů k jezeru Altausee. Sbalili jsme Červeňáka, zařadím 3 a jedu. Jenže jak jsou mezi 180° zatáčkama dlouhý úseky, nadměrně brzdím. Zbývaly už jen 4 zatáčky do konce a od brzd jde smrad jak kráva. Na prvním možném místě zastavuji a už se od brzd hulí jak z komína. Připadám si potupen, ostatní auta kolem jezdí a čumí na mě jak na pitomce se starou šunkou. Kontroluji brzdy, z krycích plechů na předních brzdách teče gumoasfalt, ale jiná závada není vidět. Spálím si prdel o rozpálený poklice, tak je sundávám a nechám chladnout brzdy. Čekáme cca 30 min, mezitím na motoru měním tu prodřenou zkrácenou hadičku za rezervní. Zpět sbalím káru, brzdy pořád teplý jak sviň, ale už se z nich nekouří, tak jedu dál. Brzdy trochu pískají, ale nevypadá to, že by utrpěly újmu. Sjedeme dolů z panoramastrasse a míříme do Altausse na stellplatz, chytáme flek a přichází bouřka. Tento večer už jen večeříme, dáváme na stellplatzu sprchu atd. Chill out.
Tůra na Loser
Den sedmý čtvrtek
Ráno se vyčasilo, sbalíme bus a jedeme do městečka Altaussee a jdeme na vycházku kolem celýho jezera. Brzdy jsou už OK, zchladly a jsou fakt bez újmy. Paráda. Při vycházce kolem Altaussee zastavíme na jedné plážičce a koupeme se, je nádherně. Před polednem už pár set metrů od auta přichází buřina, doběhnem k autu a prší. Dáme teda v busu oběd a po obědě už neprší, mraky táhnou a my jedem dál. Přejíždíme z Altausee do k jezeru Traun. Pocestě ještě zastavíme v Bad Ischl a jdem se podívat na vilu Franze Josefa a císařovny Sisi. Večer dojíždíme do města Ebenssee a parkujeme na stellplatzu. Jenže podmínky na stellplatzu hovoří o tom, že se může stát pouze na místech vyhrazených, 2. polovina parkoviště je zakázaná. To zjišťujeme až v půl 11 večer, kdy chceme jít spát, prtože všichni ostatní kolem nás se uklidili pryč a stojíme na zakázaném parkovišti sami. Zjišťujeme alternativu a v Ebensse je ještě druhej stellplatz, kam přejíždíme a chytáme flek.
ráno na stellplatzu v Altausee
Pohled na Altausee
stellplatz v Ebensee
Traunsee
Den osmý pátek
V pátek se vzbudíme, pobalíme a přejedem na koupací flek u Traunsee, kde trávíme dopoledne. Poté jedeme až do města Gmünden, kde je lanovka a vyhlídka korunami stromů. Vyjedeme lanovkou nahoru a odpoledne strávíme na stezce.
Poté se vrátíme k autu, poslední koupání a jedem na dálnici na Linz a zpět do ČR. Večer zastavíme na výchozím parkovišti ve Vyšším Brodě, kde si do kempu skočíme na pivo a spíme na parkovišti.
stezka korunami stromů Gmünden
Den devátý sobota
Ráno se ve Vyšáku sbalíme a kousek dál se u Vltavy okoupeme. Pak už cesta do Jindřichova Hradce, kde jsme se mrkli na zámek, dali oběd a s večerem pak dojeli až domů.
Suma sumárum devět dní plnejch supr zážitků kousek za hranicema. Auto šlapalo jak hodinky, radost z jízdy převeliká.
Můžu jen doporučit. Ale je třeba mít na mysli, že tam člověk není příliš vítaný, musí si člověk pořád dávat pozor, kde se může a nemůže nocovat a nakonec psy jsou hodně nevítaní. Ale když s tím člověk počítá, dá se to všecko vychytat a užít si supr tejden…
Na začátku srpna jsme vyrazili čeveňákem s tím, že letos se poprvé pokusíme úplně vyhnout kempům a zkusíme stellplatzy nebo bude-li to možné, tak na divoko.
Den první pátek
Vyrazili jsme v pátek po práci s cílem dojet do jižních Čech, cesta utíkala perfektně, tak jsme zakotvili až s padající tmou ve Vyšším Brodě na parkovišti a přespali první noc
Noc ve Vyšáku
Den druhý sobota
Přejezd z Vyššího Brodu do města Golling an der Salzach. Zkusil jsem využít gravitace a z Lince jsem skočil na dálnici a svezl se z kopečka až k Mondsee. Na dálnici mě předjíždí úplně všechny auta, cestovní rychost na dálnici mám max. 85km/h
Ve městě Golling jsme našli stellplatz v blízkosti Aqua Salza Spa a šli se podívat na Golling Wasser fall. Supr zážitek, nad vodopádem se prochází po ocelové lávce
Golling Wasserfall
Stellplatz Golling
Den třetí neděle
Třetí den jsme chtěli jít na soutěsku Salzachklamm. U pokladny nám paní sdělila, že s dítětem mladším 8 let nás do soutězky nepustí. Naštěstí cca 20km dál je další soutěska Lammerklamm a tam můžeme i se psem. Po soutězce jsme přejížděli na koupání a pak najít flek na spaní na parkovišti u Gossausee
Pohled na parkoviště u Salzachklamm
Soutěska Lammerklamm
Den čtvrtý pondělí
V pondělí byla v plánu pěší vycházka kolem předního a zadního jezera Gossausee. Je to paráda, u zadního jezera se volně pasou krávy, je tam i občerstvovna, krásný místo. Po příchodu zpět z tůry jsme skočili do Gossausee koupat a pokračovali dál směrem na Hallstatt, kde jsme si řekli, že brzo ráno zkusíme zajet do města na prohlídku. V Hallstattu jsme chytli flek na stellplatzu přímo u jezera, luxus
Pohled na přední Gossausee
krávy u zadního Gossausee
Den pátý úterý
Ráno vstáváme na budík a mažeme na autobus, co jezdí kousek od stellplatzu. Jenže čekáme na špatný zastávce a bus frnkne před nosem. Tak mastíme pěšky po cyklostezce vedle silnice, bylo to cca 4km, tak se dá. Do Hallstatu dorážíme kolem 9:00 hod a město zdá se být v pohodě. Turisti samozřejmě jsou, ale v množství přijatelném. Přece jen je to nejhezčí městečko Rakouska v Unesco, bylo by naivní si myslet, že je budeme mít sami pro sebe. Ve městě trávíme dopoledne, celý je projdeme a po poledni jdeme čekat na loď, která nás převeze na druhej břeh jezera k vlakový stanici Hallstatt. Kolem poledne začíná být turistů nepřijatelné množství, tak mizíme akorát. Loď nás převeze a po druhém břehu jdeme cca 5km zpátky po cyklostezce ke stellplatzu a máme líné koupací odpoledne u jezera. K večeru sbíráme 5 švestek a jedeme na TOP zážitek letošní dovolené. Přejezd po Loser panorama strasse přespat na parkoviště u Loseralm (1600m n. m.) .
Cesta nahoru začíná pozvolna, táhlé úseky a mezi zátočiny o 180°. Řadím mezi trojkou a dvojkou, motor se hřeje víc, ale v únosné míře. Po cca 20 min se začíná hřát ještě víc, ale spíná sahara aa teplota klesne na normál. Jsem šťastný, auto funguje perfektně a já dosahuji vrcholu Loseralm, kde zastavím na parkovišti a nechávám auto běžet na volnoběh cca 10 min. Obcházím parkoviště a kochám se. Po příchodu k autu je pod autem loužička kapající vody. Otevřu motor a zjišťuji, že se prodřela hadice mezi bandaskama chladící kapaliny = žádná tragédie, hadičku jsem zkrátil a je po problému. Tuto noc strávíme na parkovišti Losealm s výhledem na ledovec Dachstein, úplně TOP moment celý dovolený.
Pozn. K Hallstattu: V oblasti Hallstattu jsme záměrně vynechali návštěvu solného dolu a vyhlídky 5 prstů, které jsou vyhlášeným tahákem. To by bylo opravdu v sezóně nepřijatelné. Necháme si tyto místa na jinou návštěvu, nejsme tady naposledy…
Ikonický pohled na Hallstatt
náměstí v Hallstattu
Panoráma na parkovišti u Loseralm
Den šestý středa
Ráno se vzbudíme na parkovišti u Loseralm a jdeme na tůru až k hoře Loser. Perfektní počasí, až si spálím ksicht, nějak to nahoře víc peče čí co…
Po tůře v odpoledních hodinách sjíždíme zpět dolů k jezeru Altausee. Sbalili jsme Červeňáka, zařadím 3 a jedu. Jenže jak jsou mezi 180° zatáčkama dlouhý úseky, nadměrně brzdím. Zbývaly už jen 4 zatáčky do konce a od brzd jde smrad jak kráva. Na prvním možném místě zastavuji a už se od brzd hulí jak z komína. Připadám si potupen, ostatní auta kolem jezdí a čumí na mě jak na pitomce se starou šunkou. Kontroluji brzdy, z krycích plechů na předních brzdách teče gumoasfalt, ale jiná závada není vidět. Spálím si prdel o rozpálený poklice, tak je sundávám a nechám chladnout brzdy. Čekáme cca 30 min, mezitím na motoru měním tu prodřenou zkrácenou hadičku za rezervní. Zpět sbalím káru, brzdy pořád teplý jak sviň, ale už se z nich nekouří, tak jedu dál. Brzdy trochu pískají, ale nevypadá to, že by utrpěly újmu. Sjedeme dolů z panoramastrasse a míříme do Altausse na stellplatz, chytáme flek a přichází bouřka. Tento večer už jen večeříme, dáváme na stellplatzu sprchu atd. Chill out.
Tůra na Loser
Den sedmý čtvrtek
Ráno se vyčasilo, sbalíme bus a jedeme do městečka Altaussee a jdeme na vycházku kolem celýho jezera. Brzdy jsou už OK, zchladly a jsou fakt bez újmy. Paráda. Při vycházce kolem Altaussee zastavíme na jedné plážičce a koupeme se, je nádherně. Před polednem už pár set metrů od auta přichází buřina, doběhnem k autu a prší. Dáme teda v busu oběd a po obědě už neprší, mraky táhnou a my jedem dál. Přejíždíme z Altausee do k jezeru Traun. Pocestě ještě zastavíme v Bad Ischl a jdem se podívat na vilu Franze Josefa a císařovny Sisi. Večer dojíždíme do města Ebenssee a parkujeme na stellplatzu. Jenže podmínky na stellplatzu hovoří o tom, že se může stát pouze na místech vyhrazených, 2. polovina parkoviště je zakázaná. To zjišťujeme až v půl 11 večer, kdy chceme jít spát, prtože všichni ostatní kolem nás se uklidili pryč a stojíme na zakázaném parkovišti sami. Zjišťujeme alternativu a v Ebensse je ještě druhej stellplatz, kam přejíždíme a chytáme flek.
ráno na stellplatzu v Altausee
Pohled na Altausee
stellplatz v Ebensee
Traunsee
Den osmý pátek
V pátek se vzbudíme, pobalíme a přejedem na koupací flek u Traunsee, kde trávíme dopoledne. Poté jedeme až do města Gmünden, kde je lanovka a vyhlídka korunami stromů. Vyjedeme lanovkou nahoru a odpoledne strávíme na stezce.
Poté se vrátíme k autu, poslední koupání a jedem na dálnici na Linz a zpět do ČR. Večer zastavíme na výchozím parkovišti ve Vyšším Brodě, kde si do kempu skočíme na pivo a spíme na parkovišti.
stezka korunami stromů Gmünden
Den devátý sobota
Ráno se ve Vyšáku sbalíme a kousek dál se u Vltavy okoupeme. Pak už cesta do Jindřichova Hradce, kde jsme se mrkli na zámek, dali oběd a s večerem pak dojeli až domů.
Suma sumárum devět dní plnejch supr zážitků kousek za hranicema. Auto šlapalo jak hodinky, radost z jízdy převeliká.
Můžu jen doporučit. Ale je třeba mít na mysli, že tam člověk není příliš vítaný, musí si člověk pořád dávat pozor, kde se může a nemůže nocovat a nakonec psy jsou hodně nevítaní. Ale když s tím člověk počítá, dá se to všecko vychytat a užít si supr tejden…
Re: S červeným busem na týden v Solné komoře
Nazdaar Venco!
Hezky pěkně... Až bych zas někam vyrazil..
Doufám, že vše klapne jak má a vidíme se na Stvořidlech, Merlin.
Hezky pěkně... Až bych zas někam vyrazil..
Doufám, že vše klapne jak má a vidíme se na Stvořidlech, Merlin.
"Modrej" VW Transporter T3 Westfalia
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
Re: S červeným busem na týden v Solné komoře
Ty jo Venco pěkný.
My taky jsme letos byli ve Východní Říši, ale jsme teda krutý másla koukám. Pokořili jsme jen nějakých 1535mnm někde poblíž Cortiny d'Ampezzo a nejdrsnější mi přišel asi sjezd z Prdelu do Chiusaforte. Vzhledem k tomu, že to tam vcelku znám, mám již nějakou tu neblahou zkušenost i s lepšími a lehčími vozy, a Žoldovým brzdám zatím extra nevěřím, bo mi ještě neprošly rukama, vzal jsem to na jistotu přes dvojáka a brzdy se ani nezapotily. Jestli se k tomu dokopu, taky sem pak něco písnu .
My taky jsme letos byli ve Východní Říši, ale jsme teda krutý másla koukám. Pokořili jsme jen nějakých 1535mnm někde poblíž Cortiny d'Ampezzo a nejdrsnější mi přišel asi sjezd z Prdelu do Chiusaforte. Vzhledem k tomu, že to tam vcelku znám, mám již nějakou tu neblahou zkušenost i s lepšími a lehčími vozy, a Žoldovým brzdám zatím extra nevěřím, bo mi ještě neprošly rukama, vzal jsem to na jistotu přes dvojáka a brzdy se ani nezapotily. Jestli se k tomu dokopu, taky sem pak něco písnu .
- martin_100
- Příspěvky: 293
- Registrován: ned 25. říj 2015 0:19:48
- Bydliště: Rybnice
Re: S červeným busem na týden v Solné komoře
Krasnej report. Rakousko je nádherný ale bohužel tam žijou rakušáci takže tam s busem určitě nepojedu. Možná nějakou modernou, teda jestli někdy zbohatnu a budu nějaký moderní auto mít
Ale cenim tvou odvahu.
Ale cenim tvou odvahu.
T3 Lucinka
Re: S červeným busem na týden v Solné komoře
Já bych se těch Rakušáků tolik nebál.. Oni vypadaj, že koušou, ale zas tak hrozný to není, nebo tedy alespoň z mojí zkušenosti. Jsem tam vlastně dvakrát až třikrát do roka a řekl, bych že jde o to být nenápadným.. Vyloženě je neprovokovat a pak je to cajk... aspoň to se mi vždycky osvědčilo..
Pic, Merlin.
Pic, Merlin.
"Modrej" VW Transporter T3 Westfalia
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
Re: S červeným busem na týden v Solné komoře
Solná komora má hroznou výhodu v tom, že je z jižní Moravy fakt kousek. Za letošní dovolenou jsem najel 1056km, to je cca o 150km méně než když jsme před pár lety jeli v Čechách na Karlovarsko.
No a jak píše Merlin, taky nemám vysloveně negativní zkušenost s rakušákama. Je akorát potřeba číst cedule na parkovištích a respektovat jejich pravidla.
Půčo, mezi tvýma 1535 a mejma 1600m n.m. už není rozdíl. Tos měl tak o 3 zatáčky míň. Tak se hecni a napiš o cestě report, jistě se zajímavými historkami jenom hemžíš
No a když už jsme u toho, jak jezdíte z horských krpálů vy? Půča píše, že řadí dvojku. Já jel na 3 a dost brzdil, protože se to na dlouhých úsecích mezi zátočinama rozkouřilo na vysokou rychlost... Zajímá mě, jakou metodu zvolit, abych příště netavil kotouče.
No a jak píše Merlin, taky nemám vysloveně negativní zkušenost s rakušákama. Je akorát potřeba číst cedule na parkovištích a respektovat jejich pravidla.
Půčo, mezi tvýma 1535 a mejma 1600m n.m. už není rozdíl. Tos měl tak o 3 zatáčky míň. Tak se hecni a napiš o cestě report, jistě se zajímavými historkami jenom hemžíš
No a když už jsme u toho, jak jezdíte z horských krpálů vy? Půča píše, že řadí dvojku. Já jel na 3 a dost brzdil, protože se to na dlouhých úsecích mezi zátočinama rozkouřilo na vysokou rychlost... Zajímá mě, jakou metodu zvolit, abych příště netavil kotouče.
- martin_100
- Příspěvky: 293
- Registrován: ned 25. říj 2015 0:19:48
- Bydliště: Rybnice
Re: S červeným busem na týden v Solné komoře
No nechci riskovat, že mi budou chtít sundat značky. Co jsem pochopil tak to u starších aut s ceskyma znackama dělají velice rádi. A pokuty nad litr € taky nejsou úplně ojedinělý. Takže ne, než riskovat, že mi rakušák odveze busa do šrotu, to se na cely raklusko radši vyprdnu.
T3 Lucinka
Re: S červeným busem na týden v Solné komoře
Zdar Kopcůchtivým!
Já jezdím tak nějak na cit... většinou 3, když to jsou velký kličky podřadím na dva a nechám klapat. Brzdím tak nějak přerušovaně, jako aby se to moc nerozjelo, ale zas abych nestál pořád jen na pedálu a mělo šanci se to trochu nadechnout vzduchu.. V Dolomitech a jiných "průměrných" kopcích jsem nezaznamenal větší smrad nebo dokonce vadnutí. Z Katschbergu zasmrádlo na posledních cca 3 kilometrech, ale to je fakt krpál bez zpomalování do kliček serpentin..
No a jak napsal Venca, když projevíš trochu respektu je to v cajku. Značky neodmontovávaj na počkání a ani nerozdávaj pokuty podle ksichtu. A to jsem za poslední dobu smrděl s Modrým i po celkem profláknutých místech (Innsbruck, Schladming.. ).
Cestám zdar, Merlin.
PS: Na Půču se taky těším...
Já jezdím tak nějak na cit... většinou 3, když to jsou velký kličky podřadím na dva a nechám klapat. Brzdím tak nějak přerušovaně, jako aby se to moc nerozjelo, ale zas abych nestál pořád jen na pedálu a mělo šanci se to trochu nadechnout vzduchu.. V Dolomitech a jiných "průměrných" kopcích jsem nezaznamenal větší smrad nebo dokonce vadnutí. Z Katschbergu zasmrádlo na posledních cca 3 kilometrech, ale to je fakt krpál bez zpomalování do kliček serpentin..
No a jak napsal Venca, když projevíš trochu respektu je to v cajku. Značky neodmontovávaj na počkání a ani nerozdávaj pokuty podle ksichtu. A to jsem za poslední dobu smrděl s Modrým i po celkem profláknutých místech (Innsbruck, Schladming.. ).
Cestám zdar, Merlin.
PS: Na Půču se taky těším...
"Modrej" VW Transporter T3 Westfalia
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
Re: S červeným busem na týden v Solné komoře
Venco, tak to zkus jít říct červenýmu, že těch pár desítek metrů v těchhke výškách nic není. Jsem si skoro jistej, že kdyby měl ruce, hned by ti jednu vlepil.
Rakousko naprostej souhlas. Jsou na plno věcí dost alergičtí, ale pokud se člověk chová slušně a s respektem k nim a k jejich nařízením, žádný problém s nimi nehrozí. S těma pokutama je to asi tak, že i oni poznají rozdíl mezi starým autem a vrakem. Něco jiného je slušnej člověk v udržované staré dodávce, která prostě není ťip ťop, ale funguje to, a Rumun nebo Bulhar táhnoucí 4 auta za Sprinterem kterej hulí jak lokomotiva, má odpojený ABS a na vleku sundaný jedno kolo z dvoumontáže. Jo, ten pak dostane pokutu jak sviňa a jede dom vlakem.
S těma kopcema je to tak, že u 1.6TD běžný kopce podrží trojka s občasným přibržděním na nižší rychlost/točky. Ty prudší, v kopcích na jih od nás taky běžné už trojka neudrží a rozmontovává jí to na nesnesitelné otáčky i rychlost velmi rychle, takže brzdy jsou v záběru více než polovinu času. To už považuju za nepřijatlené, tak radši dávám dvojku a tu dobržďuju vždy při rozmotání nárazovým silnějším přibržděním v délce třeba 3-5 vteřin. Pak to má třeba zase 10-15 vteřin do rozmotání a to dá brzdám prostor si orazit. Jak jsem psal, v autě z toho mám obrovskej respekt, jak je tam brzda jemon jedna, nic tě prostě pak už nezachrání. Brzdy jsem uvařil už 3x, naposledy včera. Ten pocit prošlápnutí a nic je děsnej. Dovolím si to však jen na motorce, kde mám k dispozici ještě druhou brzdu.
Cestopis mám samo v plánu napsat, jen se bojím toho, aby bylo o čem. Bylo to letos takový slabší než vloni, fotek poskromnu a hlava děravá. Tak bych nerad, abyste mě pomluvili.
Z Azurového pobřeží zdraví Půča
Rakousko naprostej souhlas. Jsou na plno věcí dost alergičtí, ale pokud se člověk chová slušně a s respektem k nim a k jejich nařízením, žádný problém s nimi nehrozí. S těma pokutama je to asi tak, že i oni poznají rozdíl mezi starým autem a vrakem. Něco jiného je slušnej člověk v udržované staré dodávce, která prostě není ťip ťop, ale funguje to, a Rumun nebo Bulhar táhnoucí 4 auta za Sprinterem kterej hulí jak lokomotiva, má odpojený ABS a na vleku sundaný jedno kolo z dvoumontáže. Jo, ten pak dostane pokutu jak sviňa a jede dom vlakem.
S těma kopcema je to tak, že u 1.6TD běžný kopce podrží trojka s občasným přibržděním na nižší rychlost/točky. Ty prudší, v kopcích na jih od nás taky běžné už trojka neudrží a rozmontovává jí to na nesnesitelné otáčky i rychlost velmi rychle, takže brzdy jsou v záběru více než polovinu času. To už považuju za nepřijatlené, tak radši dávám dvojku a tu dobržďuju vždy při rozmotání nárazovým silnějším přibržděním v délce třeba 3-5 vteřin. Pak to má třeba zase 10-15 vteřin do rozmotání a to dá brzdám prostor si orazit. Jak jsem psal, v autě z toho mám obrovskej respekt, jak je tam brzda jemon jedna, nic tě prostě pak už nezachrání. Brzdy jsem uvařil už 3x, naposledy včera. Ten pocit prošlápnutí a nic je děsnej. Dovolím si to však jen na motorce, kde mám k dispozici ještě druhou brzdu.
Cestopis mám samo v plánu napsat, jen se bojím toho, aby bylo o čem. Bylo to letos takový slabší než vloni, fotek poskromnu a hlava děravá. Tak bych nerad, abyste mě pomluvili.
Z Azurového pobřeží zdraví Půča