OFF TOPIC: "Jednou Stopou i Sajdou s Pávem i bez"
OFF TOPIC: "Jednou Stopou i Sajdou s Pávem i bez"
Ahoj Všichni!
Jelikož jsme tady bezděky zjistili jeden nešvar, co se nám tu rozmohl, všechno o motorkách valme sem...
Ať to vrčí a kolama dolů, Merlin.
Jelikož jsme tady bezděky zjistili jeden nešvar, co se nám tu rozmohl, všechno o motorkách valme sem...
Ať to vrčí a kolama dolů, Merlin.
"Modrej" VW Transporter T3 Westfalia
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
- martin_100
- Příspěvky: 293
- Registrován: ned 25. říj 2015 0:19:48
- Bydliště: Rybnice
Re: OFF TOPIC: "Jednou Stopou i Sajdou s Pávem i bez"
Wunderbar. Tak vykopávam velectěné plantážnictvo.
V 15 jsem začal na babettě 20. Pak jsem jí já mladý nerozvážný vosel vyměnilza fichtla. Jawa 05 hroznej sráč. povšimněte si nápisu na řídítkách babetty.....
V 15 jsem začal na babettě 20. Pak jsem jí já mladý nerozvážný vosel vyměnilza fichtla. Jawa 05 hroznej sráč. povšimněte si nápisu na řídítkách babetty.....
T3 Lucinka
- martin_100
- Příspěvky: 293
- Registrován: ned 25. říj 2015 0:19:48
- Bydliště: Rybnice
Re: OFF TOPIC: "Jednou Stopou i Sajdou s Pávem i bez"
Nu tak popojedem.
05 jsem s kamarádem vyměnil za babettu 210.
Další omyl slovenskýho průmyslu. Mam jí dodnes. Od roku 2010 nejezdí. Jednou za dva roky mě popadne touha jí zprovoznit. Po půldenním snažení jí zase kopnu do kouta garáže a zaházim bordelem. Vždycky....
05 jsem s kamarádem vyměnil za babettu 210.
Další omyl slovenskýho průmyslu. Mam jí dodnes. Od roku 2010 nejezdí. Jednou za dva roky mě popadne touha jí zprovoznit. Po půldenním snažení jí zase kopnu do kouta garáže a zaházim bordelem. Vždycky....
T3 Lucinka
Re: OFF TOPIC: "Jednou Stopou i Sajdou s Pávem i bez"
Zdar do jedné stopy!
Tak s Babettou jsou spojený moje jednostopý začátky lítání okolo garáže. Pak jsem v sedmnácti propásl poslední možnost udělat si velký papíry a tak sen o motorce na leta usnul...
...až loni se vynořil u nás v Žacliku při akci "Žehnání motorek"...a letos na jaře, asi po tý sněhově velmi vydatný zimě, vyskočil v plný síle...
A takhle jsem si ji dovezl domů...
Ať to vrčí, Merlin.
Tak s Babettou jsou spojený moje jednostopý začátky lítání okolo garáže. Pak jsem v sedmnácti propásl poslední možnost udělat si velký papíry a tak sen o motorce na leta usnul...
...až loni se vynořil u nás v Žacliku při akci "Žehnání motorek"...a letos na jaře, asi po tý sněhově velmi vydatný zimě, vyskočil v plný síle...
A takhle jsem si ji dovezl domů...
Ať to vrčí, Merlin.
"Modrej" VW Transporter T3 Westfalia
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
Re: OFF TOPIC: "Jednou Stopou i Sajdou s Pávem i bez"
Se mnou se to mělo nějak takto. Psala se léta páně 1991 a mě bylo necelých 8 let. Část prázdnin jsem tehdy trávil na rodinném statku u strýce a tety. Krom třicítky Zetora mě tam bráchanec naučil jezdit na dvacítce fichtlu. Tím jsem byl v zásadě polapen. Od té doby jsem využil jakoukolov možnost se na něčem svézt. Ať už to bylo půjčené dobrovolně, nebo bezvědomě
Cca L.P. 1995 děda odkoupil fichtla Jawa 20 a Babettu 207 ze zrušené autoškoly. Šlo o taková torza, ze kterých si již nějakou dobu postupně lidé půjčovali náhradní díly, takže jsme to nejprve museli dát dohromady. Nicméně jsme konečně měli k dispozici alespoň 2 stroje, tak jsme mohli s bráškou řádně začít objevovat okolí.
Postupně člověk proháněl kde co a ani si to už po těch letech dost dobře všechno nepamatuju.
L.P. 1999 mě kluci ze školy vytáhli do autoškoly a udělali jsme si řidičáky na fichtla. Tou dobou jsme už proháněli větší kubatury, ale to oficiální ježdění po silnici mělo též něco do sebe, takže zase přišel ke slovu dědův fichtl. Nebylo to ale ono, takže hned rok poté jsem autoškolu navštívil znovu a udělal si řidičák "na velkou".
S tím jsem vytáhl ze stodoly rodinnou ČZ 175 477.1, kterou, byť nepojízdnou, ale téměř kompletní, skladuji dodnes.
Tou dobou jsem ale už byl na intru v Písku a na jih čech jsem se dostával jen na víkendy. Motocyklová kariéra tedy slušně skomírala, a dalším pokračováním mého vzdělávání do Brna v podstatě zcela zanikla. Zbyl mi jen ten řidičák a nepojízdná ČZ 477, tou dobou ještě psaná na mého strýce, prvomajitele od 13. listopadu 1969.
Osud však se mnou měl jiné plány a tak mi počátkem roku 2008 můj tehdejší šéf sdělil svou touhu pořídit si řidičák a motocykl za účelem cestování s dovětkem "ty máš s motorkama zkušenosti, kupme nějaký levný motorky a pojeďme někam spolu".
Jak řekl, tak se stalo. Nějaký levný motorky = Yuki (Qingqi) Cross, kam = Albánie. Sama Alboška tou dobou by dala na román, cesta na motocyglu na druhý. Rozepisovat se o tom tedy nebudu. Nicméně bylo to takové WOW, že jsem byl polapen a ztracen. Hned napřesrok jsme si naplánovali Ukrajinu, pak Bosnu a Hercegovinu, Rumunsko...
Ač to na těch malých lehkých a jednoduchých potvorách bylo děsně fajn, tak nás postupně začal limitovat jejich akční rádius.
V roce 2013 jsme tedy s tou dobou již exšéfem a "jen" kamarádem změnili stroje. No a od té doby mám Dakarku. Volba první "křestní" cesty padla opět na mé asi nejoblíbenější Rumunsko. Od té doby máme za sebou najetých pár desítek milionů milimetrů a ještě mnohem víc mikrometrů, a protože se máme rádi, občas se spolu i trošku poválíme . I po těch letech mě pořád baví, akorát toho času na ní mnoho nemám. Nicméně jsem jí slíbil, že jestli se to někdy zlepší, vezmu ji do toho soujmenného města v Senegalu.
No a to nejdůležitější nakonec. Láska k motocestování mě částečne přivedla i k T3. Ta sice byla na přetřesu už dříve, ale nebyly na to finance a časem to vlezlo do ztracena, častečně i kvůli přechodu z padáčkaření na motocestování. Nicméně s příchodem potomstva začal ten motocygl být lehce komplikovaný, neb je s potomstvem dosti nekompatibilní. A dvě věci prostě žerou dvojí čas. Začala mi tedy v makovici hlodat myšlenka jak to spojit, až jsem začal shánět sajdu. To však nebyl oříšek jednoduchý, až jsem slevil natolik, že to může být i auto, nejlépe nějaký veteránek nebo alespoň něco trochu výjimečného. To postupně vykrystalizovalo v Mazdu RX-8. Tam mi jedna krásná utekla, druhá přišla moc drahá a třetí, od kamaráda, mi přišla trochu pelech (sorry Kolouchu). No a do toho nakupování RX8 mi nějak vítr přivál pod nos T3. A tehdy se našly hned dva kousky, co mě oslovily. Takže jsem sbalil nasušený love na Mazdici a koupil Žoldu.
No a aby to nebyl příspěvek jak tejden bez neděle, tak tady nějaké to foto.
Nebožka Kukina
Cca L.P. 1995 děda odkoupil fichtla Jawa 20 a Babettu 207 ze zrušené autoškoly. Šlo o taková torza, ze kterých si již nějakou dobu postupně lidé půjčovali náhradní díly, takže jsme to nejprve museli dát dohromady. Nicméně jsme konečně měli k dispozici alespoň 2 stroje, tak jsme mohli s bráškou řádně začít objevovat okolí.
Postupně člověk proháněl kde co a ani si to už po těch letech dost dobře všechno nepamatuju.
L.P. 1999 mě kluci ze školy vytáhli do autoškoly a udělali jsme si řidičáky na fichtla. Tou dobou jsme už proháněli větší kubatury, ale to oficiální ježdění po silnici mělo též něco do sebe, takže zase přišel ke slovu dědův fichtl. Nebylo to ale ono, takže hned rok poté jsem autoškolu navštívil znovu a udělal si řidičák "na velkou".
S tím jsem vytáhl ze stodoly rodinnou ČZ 175 477.1, kterou, byť nepojízdnou, ale téměř kompletní, skladuji dodnes.
Tou dobou jsem ale už byl na intru v Písku a na jih čech jsem se dostával jen na víkendy. Motocyklová kariéra tedy slušně skomírala, a dalším pokračováním mého vzdělávání do Brna v podstatě zcela zanikla. Zbyl mi jen ten řidičák a nepojízdná ČZ 477, tou dobou ještě psaná na mého strýce, prvomajitele od 13. listopadu 1969.
Osud však se mnou měl jiné plány a tak mi počátkem roku 2008 můj tehdejší šéf sdělil svou touhu pořídit si řidičák a motocykl za účelem cestování s dovětkem "ty máš s motorkama zkušenosti, kupme nějaký levný motorky a pojeďme někam spolu".
Jak řekl, tak se stalo. Nějaký levný motorky = Yuki (Qingqi) Cross, kam = Albánie. Sama Alboška tou dobou by dala na román, cesta na motocyglu na druhý. Rozepisovat se o tom tedy nebudu. Nicméně bylo to takové WOW, že jsem byl polapen a ztracen. Hned napřesrok jsme si naplánovali Ukrajinu, pak Bosnu a Hercegovinu, Rumunsko...
Ač to na těch malých lehkých a jednoduchých potvorách bylo děsně fajn, tak nás postupně začal limitovat jejich akční rádius.
V roce 2013 jsme tedy s tou dobou již exšéfem a "jen" kamarádem změnili stroje. No a od té doby mám Dakarku. Volba první "křestní" cesty padla opět na mé asi nejoblíbenější Rumunsko. Od té doby máme za sebou najetých pár desítek milionů milimetrů a ještě mnohem víc mikrometrů, a protože se máme rádi, občas se spolu i trošku poválíme . I po těch letech mě pořád baví, akorát toho času na ní mnoho nemám. Nicméně jsem jí slíbil, že jestli se to někdy zlepší, vezmu ji do toho soujmenného města v Senegalu.
No a to nejdůležitější nakonec. Láska k motocestování mě částečne přivedla i k T3. Ta sice byla na přetřesu už dříve, ale nebyly na to finance a časem to vlezlo do ztracena, častečně i kvůli přechodu z padáčkaření na motocestování. Nicméně s příchodem potomstva začal ten motocygl být lehce komplikovaný, neb je s potomstvem dosti nekompatibilní. A dvě věci prostě žerou dvojí čas. Začala mi tedy v makovici hlodat myšlenka jak to spojit, až jsem začal shánět sajdu. To však nebyl oříšek jednoduchý, až jsem slevil natolik, že to může být i auto, nejlépe nějaký veteránek nebo alespoň něco trochu výjimečného. To postupně vykrystalizovalo v Mazdu RX-8. Tam mi jedna krásná utekla, druhá přišla moc drahá a třetí, od kamaráda, mi přišla trochu pelech (sorry Kolouchu). No a do toho nakupování RX8 mi nějak vítr přivál pod nos T3. A tehdy se našly hned dva kousky, co mě oslovily. Takže jsem sbalil nasušený love na Mazdici a koupil Žoldu.
No a aby to nebyl příspěvek jak tejden bez neděle, tak tady nějaké to foto.
Nebožka Kukina
Re: OFF TOPIC: "Jednou Stopou i Sajdou s Pávem i bez"
A tu rodačka ze Špandavy.
Výjimečně umytá: Modelka V akci
Výjimečně umytá: Modelka V akci
Re: OFF TOPIC: "Jednou Stopou i Sajdou s Pávem i bez"
Hají
Tady jsem hají já
A tady hají spolu
Re: OFF TOPIC: "Jednou Stopou i Sajdou s Pávem i bez"
A takhle to třeba pak vypadá, když se neshodneme, jestli ten řetěz dovolenou ještě vydrží
Tak ať to jezdí draci a hlavně s rozumem - martin_100
- Příspěvky: 293
- Registrován: ned 25. říj 2015 0:19:48
- Bydliště: Rybnice
Re: OFF TOPIC: "Jednou Stopou i Sajdou s Pávem i bez"
Skončili jsme babettou. Ač noty na velkou mam od 18 tak první "velkou" jsem si pořídil až když bylo řidičáku 10 let.
Na běžný ježdění jsem měl 2 litrovej ford scorpio a koukal jsem po skůtru abych po městě ušetřil trochu těch kapalných dinosaurů. Vybíraljsem tak dlouho až v inzerci zbyly jen nehorázný mrdky. Tak sem dostal chuť na MZ150. Když už jsem skoro jel na nákupy, známej mi nabídnul Růženu. A bylo....
[attachment=0]FB_IMG_1717453966919.jpg[/attachment]
Jawa 350 639 rok 91
Na běžný ježdění jsem měl 2 litrovej ford scorpio a koukal jsem po skůtru abych po městě ušetřil trochu těch kapalných dinosaurů. Vybíraljsem tak dlouho až v inzerci zbyly jen nehorázný mrdky. Tak sem dostal chuť na MZ150. Když už jsem skoro jel na nákupy, známej mi nabídnul Růženu. A bylo....
[attachment=0]FB_IMG_1717453966919.jpg[/attachment]
Jawa 350 639 rok 91
- Přílohy
-
- FB_IMG_1717453966919.jpg (133.47 KiB) Zobrazeno 1417 x
T3 Lucinka
- martin_100
- Příspěvky: 293
- Registrován: ned 25. říj 2015 0:19:48
- Bydliště: Rybnice
Re: OFF TOPIC: "Jednou Stopou i Sajdou s Pávem i bez"
Jawa nebyla zlá ale byla to jawa....
Kamarád si koupil Hondu Transalp a jelikož 20 let neseděl na motorce požadal mě abych to jel koupit s nim a převez mu to domů. To vám byla paráda. Jelo to, sedělo to, nekroutilo se to.... No rok jsem ještě na jawě jezdil a hlodal červík jménem Transalp. Až mě jednou jawa nedovezla domů a bylo rozhodnuto.
Takže se našel jeden dovoz z c.k. mocnářství, vlek za busa a hurá. 7 letmi alpík věrně sloužil....
Kamarád si koupil Hondu Transalp a jelikož 20 let neseděl na motorce požadal mě abych to jel koupit s nim a převez mu to domů. To vám byla paráda. Jelo to, sedělo to, nekroutilo se to.... No rok jsem ještě na jawě jezdil a hlodal červík jménem Transalp. Až mě jednou jawa nedovezla domů a bylo rozhodnuto.
Takže se našel jeden dovoz z c.k. mocnářství, vlek za busa a hurá. 7 letmi alpík věrně sloužil....
T3 Lucinka