Četník
Četník
Zde bych rád představil náš aktuální projekt - je to skutečně projekt se vším všudy.
Náš vozový park se dostal do stavu, že máme jen jedno jezdící auto a do rodiny by se hodilo i druhé... Jak jinak, než bus, protože cokoliv jiného by nám bylo malé. Po zhodnocení toho, co nám stojí nepojízdné, tak jsem došel k závěru, že do toho nemá cenu investovat... Tak jsem se začal dívat co nabízí inzerce...
Po čase se vylouplo zajímavá Syncro Caravelka ve výbavě Carat, ročník 91... Taktéž v ČR s Rakouskými papíry. Tentokrát jsem třetí majitel. Prvním bylo Vídeňské četnictvo, pak šlo do soukromých rukou a nyní k nám. Auto se doma ani moc neohřálo, spíš tedy vůbec ne, odvezli jsme ho rovnou ke klempíři., kde si pobude zhruba do března.
Tachometr ukazuje cca 260t km, motor je JX...
Plán je jasný - klempířina, lak, mezitím repase agregátů, poskládat, vybavit a jezdit...
Náš vozový park se dostal do stavu, že máme jen jedno jezdící auto a do rodiny by se hodilo i druhé... Jak jinak, než bus, protože cokoliv jiného by nám bylo malé. Po zhodnocení toho, co nám stojí nepojízdné, tak jsem došel k závěru, že do toho nemá cenu investovat... Tak jsem se začal dívat co nabízí inzerce...
Po čase se vylouplo zajímavá Syncro Caravelka ve výbavě Carat, ročník 91... Taktéž v ČR s Rakouskými papíry. Tentokrát jsem třetí majitel. Prvním bylo Vídeňské četnictvo, pak šlo do soukromých rukou a nyní k nám. Auto se doma ani moc neohřálo, spíš tedy vůbec ne, odvezli jsme ho rovnou ke klempíři., kde si pobude zhruba do března.
Tachometr ukazuje cca 260t km, motor je JX...
Plán je jasný - klempířina, lak, mezitím repase agregátů, poskládat, vybavit a jezdit...
- Přílohy
-
- IMG_20230828_153252.jpg (456.06 KiB) Zobrazeno 1566 x
Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...
Re: Četník
Taky bych měl rovnou dotaz na znalejší... Auto je vybavené přídavným teplovodním topením. Toto topení umožňuje vyhřát auto před startem. K ovládání má sloužit digitální ovladač umístěný vlevo od konzole volantu. Tento ovladač obsahuje hodiny, takže si můžete nastavit kdy se má topení zapnout. Všude v příručkách a návodech a tak vypadá takhle:
Ale já tam mám tohle:
Předpokládám, že to má obdobnou funkci, jen je to analogové. Setkal jste se někdo s tímto ovladačem?
Ale já tam mám tohle:
Předpokládám, že to má obdobnou funkci, jen je to analogové. Setkal jste se někdo s tímto ovladačem?
Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...
Re: Četník
Zdar,
vítej s oběma představenými peklostroji.
Ty hodiny jsou asi nejobyčejnější Eber ovladač. Funguje to tak, že bílá rafička jsou normální hodiny (má ukazovat aktuální čas) a červené pole je výsek 1 hodiny, ve které má topení topit. Podle toho, kdy chceš auto předehřát, natočíš si na ten čas to červené pole a vycvakneš ten prostřední čumprk. Se zamáčknutým čumprkem by to mělo červené pole ignorovat a topení nepouštět. Zkrátka systém klasického mechanického budíku.
Originální návod lze případně stáhnout zde.
Mimochodem jsem si všiml jihomoravské značky. Odkud jsi, není-li to tajné?
Každopídně přeji ať obě pekla slouží, jak nejlépe dovedou .
vítej s oběma představenými peklostroji.
Ty hodiny jsou asi nejobyčejnější Eber ovladač. Funguje to tak, že bílá rafička jsou normální hodiny (má ukazovat aktuální čas) a červené pole je výsek 1 hodiny, ve které má topení topit. Podle toho, kdy chceš auto předehřát, natočíš si na ten čas to červené pole a vycvakneš ten prostřední čumprk. Se zamáčknutým čumprkem by to mělo červené pole ignorovat a topení nepouštět. Zkrátka systém klasického mechanického budíku.
Originální návod lze případně stáhnout zde.
Mimochodem jsem si všiml jihomoravské značky. Odkud jsi, není-li to tajné?
Každopídně přeji ať obě pekla slouží, jak nejlépe dovedou .
Re: Četník
Hele, funkci hodin jsem tedy pochopil dobře, jen si na inspekčním dni u klempíře ověřím, že tam ten středový čudlík opravdu je. Mám pocit, zub času zahlodal... Popravdě řečeno, ke klempíři jsem auto vezl rovnou od prodejce, takže jsem neměl úplně moc času to všechno prozkoumat.
Je docela zvláštní, že manuál k autu zmiňuje digitální ovladač, ale analogový už ne. Zvláště když u jiných věcí zmiňuje až zbytečné detaily...
A k béčku na značce... Z Brna sice nejsem, ale daleko to taky nemám. Tišnovsko je mým domovem...
Je docela zvláštní, že manuál k autu zmiňuje digitální ovladač, ale analogový už ne. Zvláště když u jiných věcí zmiňuje až zbytečné detaily...
A k béčku na značce... Z Brna sice nejsem, ale daleko to taky nemám. Tišnovsko je mým domovem...
Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...
Re: Četník
Tak malá aktualizace zde... Četník stojí stále u klempíře, celé se to zdrželo (nevadí mi to, neměl jsem stejně síly to dříve řešit), takže začátek června je ten správný termín.
Aktuálně řešíme barvu... Aktuálně je auto humpolácky přestříkané zelenou, která se loupe, a pod ní vykukuje původní L90D. Co zbývá z původní plechařiny na autě vlastně zatím nevím, protože jsem auto dlouho neviděl. Chystám se ale za klempířem, tak uvidíme...
Po dlouhých diskuzích ohledně barvy jsou ve hře dvě varianty, platné pro ročník 91: zeleno-zelená - May Green (LT6B) + Escorial Green (LT6A), nebo původní bílá. Na http://www.t3designer.de/ si můžete vyzkoušet barvičky na busíky...
Do bílé se mi moc nechce, je to taková trochu trapná barva bez fantazie. Na druhou stranu... Je originální. Navíc, psal jsem na rakouské Ministerstvo vnitra, jestli mají něco k původu auta (byli jeho vlastníci), případně nějaké dobové fotografie pro referenci. Odpověď jsem nečekal, ale přišla. Dokonce vcelku rychle na zdejší poměry (necelé dva týdny). Dostal jsem fotografii, jak služební T3 vypadaly. Takže jistě tušíte, co je ve hře...
Dostal jsem taky bližší info kde auto sloužilo, tak se poptám dál a třeba se i něco dozvím...
Aktuálně řešíme barvu... Aktuálně je auto humpolácky přestříkané zelenou, která se loupe, a pod ní vykukuje původní L90D. Co zbývá z původní plechařiny na autě vlastně zatím nevím, protože jsem auto dlouho neviděl. Chystám se ale za klempířem, tak uvidíme...
Po dlouhých diskuzích ohledně barvy jsou ve hře dvě varianty, platné pro ročník 91: zeleno-zelená - May Green (LT6B) + Escorial Green (LT6A), nebo původní bílá. Na http://www.t3designer.de/ si můžete vyzkoušet barvičky na busíky...
Do bílé se mi moc nechce, je to taková trochu trapná barva bez fantazie. Na druhou stranu... Je originální. Navíc, psal jsem na rakouské Ministerstvo vnitra, jestli mají něco k původu auta (byli jeho vlastníci), případně nějaké dobové fotografie pro referenci. Odpověď jsem nečekal, ale přišla. Dokonce vcelku rychle na zdejší poměry (necelé dva týdny). Dostal jsem fotografii, jak služební T3 vypadaly. Takže jistě tušíte, co je ve hře...
Dostal jsem taky bližší info kde auto sloužilo, tak se poptám dál a třeba se i něco dozvím...
Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...
Re: Četník
Tak jsem byl na vizitaci u klempíře... Fotky nemám, ono vlastně ani nebylo moc co fotit. Čekal jsem, že toho bude hotové více, ale čas mne až tak netlačí, tak nemám potřebu tlačit na něj.
Zatím jenom sundal torpédo a otevírá přední rohy. Na druhou stranu si cením toho, že nad prací přemýšlí. Hlavně u těch velkých a drahých plechů - jestli jsou opravdu potřeba celé a jestli není lepší to udělat jinak. Na začátku byl v tomto hodně striktní.
Zatím jenom sundal torpédo a otevírá přední rohy. Na druhou stranu si cením toho, že nad prací přemýšlí. Hlavně u těch velkých a drahých plechů - jestli jsou opravdu potřeba celé a jestli není lepší to udělat jinak. Na začátku byl v tomto hodně striktní.
Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...
Re: Četník
Pěkný busík se zajímavou historií! Já bych tedy obnovil původní bílou barvu i s tím hnědým pruhem a nápisem. Přeci jen T3, třebaže to jsou také veteráni, v původním stavu zase tolik není. A v tomto případě, kdy je k dispozici dokumentace i historie vozu, by bylo vyloženě škoda odchýlit se od originálu.
Re: Četník
Václave, jo souhlasím...
Jen aby bylo jasno, policejní auto na fotce není přesně to naše, ale nespíš tak nějak vypadalo... A obnovení to originálního vzhledu je aktuálně nejvíc ve hře, jen ten původní stav, tam už to trošku hapruje vzhledem k tomu, kolik plechů je na hadry.
Jen aby bylo jasno, policejní auto na fotce není přesně to naše, ale nespíš tak nějak vypadalo... A obnovení to originálního vzhledu je aktuálně nejvíc ve hře, jen ten původní stav, tam už to trošku hapruje vzhledem k tomu, kolik plechů je na hadry.
Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...
Re: Četník
Též hlasuju pro obnovou četnickýho. Vypadá skvěle, je to vcelku originální vzezření a zároveň bude mít silnej příběh. To se podle mě počítá. Jedinou nevýhodu spatřuji možná v tom, zda ho bude možné provozovat i v Rakousku. Netuším, jak tam mají nastavené zákony v tomto směru. A asi ani u nás ti nedovolí ty majáky. I když nefunkční atrapy by neměly snad být problémem.