Řadička a všechny trampoty spojené s ní...
Řadička a všechny trampoty spojené s ní...
Ahoj Plantážníci!
Trochu toho mám moc a tak až teď se dostávám ke sdílení jedné naší letní trampoty až teď. Cestou na Nascary do Mostu (bude v akcích) nám Modrej přichystal nakonec moc příjemnej zážitek z kempování v pískovně v Mnichově Hradišti, kam nás nasměroval Ruda "Arawak".
Ale popořadě... jedeme si to do Mostu, zastavujeme na protažení v Mladé Boleslavi a když chceme pokračovat, zběsile na mě Julča mává, že ji zůstala řadička v ruce. Jelikož s to už stalo potřetí, takový překvápko to nebylo.
Inu řadičky na 5kvalt jsou jaksi křehčího ražení a nejen mně praskaj. Většinou to praskne v místě, okolo objímky na opření pružiny, která se stará o chod dolů a nahoru při řazení zpátečky.
Ven musí rezerva a pak kastlik "kulisy," je to na 8 šroubech a prodloužení goly je vítaným ulehčením. Pak rozpojit řadičku od táhla k převodovce a může to celý ven. Sehnat někoho, kdo to svaří, poskládat zpět a může se jet...
A tak Vám sem dávám pár ilustračních obrázků. Dvakrát jsem to s někým vařil vcelku včetně těch silonovejch polokoulí, ale tentokráte to muselo ven úplně...
Tak kdyby Vás to někdy potkalo, ať Vás to moc nepřekvapí, třeba potkáte zajímavý lidi jako se stalo nám.
Řazení zdar, Merlin a Julča.
Trochu toho mám moc a tak až teď se dostávám ke sdílení jedné naší letní trampoty až teď. Cestou na Nascary do Mostu (bude v akcích) nám Modrej přichystal nakonec moc příjemnej zážitek z kempování v pískovně v Mnichově Hradišti, kam nás nasměroval Ruda "Arawak".
Ale popořadě... jedeme si to do Mostu, zastavujeme na protažení v Mladé Boleslavi a když chceme pokračovat, zběsile na mě Julča mává, že ji zůstala řadička v ruce. Jelikož s to už stalo potřetí, takový překvápko to nebylo.
Inu řadičky na 5kvalt jsou jaksi křehčího ražení a nejen mně praskaj. Většinou to praskne v místě, okolo objímky na opření pružiny, která se stará o chod dolů a nahoru při řazení zpátečky.
Ven musí rezerva a pak kastlik "kulisy," je to na 8 šroubech a prodloužení goly je vítaným ulehčením. Pak rozpojit řadičku od táhla k převodovce a může to celý ven. Sehnat někoho, kdo to svaří, poskládat zpět a může se jet...
A tak Vám sem dávám pár ilustračních obrázků. Dvakrát jsem to s někým vařil vcelku včetně těch silonovejch polokoulí, ale tentokráte to muselo ven úplně...
Tak kdyby Vás to někdy potkalo, ať Vás to moc nepřekvapí, třeba potkáte zajímavý lidi jako se stalo nám.
Řazení zdar, Merlin a Julča.
"Modrej" VW Transporter T3 Westfalia
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
Re: Řadička a všechny trampoty spojené s ní...
Ahoj Merline,
to znám, stalo se nám to loni v Albánii. Strčil jsem do toho zbytku šaltrpáky šroubovák a pokračovali jsme dál. Zavařil jsem to až doma. Pro zpevnění jsem dovnitř dal kulatinu.
to znám, stalo se nám to loni v Albánii. Strčil jsem do toho zbytku šaltrpáky šroubovák a pokračovali jsme dál. Zavařil jsem to až doma. Pro zpevnění jsem dovnitř dal kulatinu.
T3 syncro 1,9 mTDi
Re: Řadička a všechny trampoty spojené s ní...
Tak tak... taky jsem v ní měl kus kulatiny. Když se mi to stalo poprvý, trochu mě to znejistělo, nicméně saltrpáka na ni šla pěkně nasadit a dojel jsem dom, kde se to zavařilo a pohoda. Podruhý to bylo taky celkem v pohodě. Prasklo to hned vedle sváru, zrovna když jsem v Praze kroužil po Kulaťáku a mířil za Vláďou na Zbraslav. Tak jsme to ta v rámci kávy opět zavařili a do třetice to prdlo teď. Jen se projevil nešvar často svářených věcí a jak to vždycky praskne vedle sváru, zbyl už jen malý kousek čouhající kulatiny a tak tak jsme dojeli na místo našich zachránců se svářečkou.
Co jsem vypozoroval, poločas prasknutí je přesně 3roky, tak si tak říkám, že seženu novou a tuhle si nechám pod lavicí pro strejčku náhodu...
Ať to řadí, Merlin.
Co jsem vypozoroval, poločas prasknutí je přesně 3roky, tak si tak říkám, že seženu novou a tuhle si nechám pod lavicí pro strejčku náhodu...
Ať to řadí, Merlin.
"Modrej" VW Transporter T3 Westfalia
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
Re: Řadička a všechny trampoty spojené s ní...
Zrovna jsem zjistil, že léta jezdím 5 kvalt převodovku se čtyřkvaltovou kulisou a chci to dát do pořádku. Proto bych se rád zeptal, jakou kulisu mám shánět.
V inzerci jsem narazil na dva druhy 5 kvaltových kulis a to s nízkým a vysokým tunelem/ domečkem. Jaká je správná pro 1.6 Diesel bus? Nebo se dají použít obě??
A co řadící tyče? Co jsem vypozoroval, tak zadní tyč by měla být stejná se čtyřkvaltem, ale přední je jiná viz obrázky. Je to tak??
V inzerci jsem narazil na dva druhy 5 kvaltových kulis a to s nízkým a vysokým tunelem/ domečkem. Jaká je správná pro 1.6 Diesel bus? Nebo se dají použít obě??
A co řadící tyče? Co jsem vypozoroval, tak zadní tyč by měla být stejná se čtyřkvaltem, ale přední je jiná viz obrázky. Je to tak??
- Přílohy
-
- 4.jpg (81.4 KiB) Zobrazeno 2298 x
Re: Řadička a všechny trampoty spojené s ní...
Zdar Venco!
Vysokej tunel je pokud máš řadičku na takovým hrbu pod rádiem. Nízkej tunel pokud máš řadičku takřka na zemi a před předními sedačkami pouze malej hrb pod rádiem. Nu a tyče jsou jiný jen ty přední...
Aspoň takhle v rychlosti, Merlin.
Vysokej tunel je pokud máš řadičku na takovým hrbu pod rádiem. Nízkej tunel pokud máš řadičku takřka na zemi a před předními sedačkami pouze malej hrb pod rádiem. Nu a tyče jsou jiný jen ty přední...
Aspoň takhle v rychlosti, Merlin.
"Modrej" VW Transporter T3 Westfalia
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
Re: Řadička a všechny trampoty spojené s ní...
Merline, moc jsem tě teda nepochopil, ale jestli jsem správně vytušil, tak bych měl mít řadičku s nízkým tunelem. Na obrázcích níže dávám 4 fotky, jak vypadá kastle v oblasti řadící páky. Poslední fotku jsem našel na netu, jak to vypadá s vysokým tunelem a nenapadá mě, kam bych chytal tu výztuhu pod kastlíkem, v kastli nemám žádné závity nebo otvory v těchto místech.
Re: Řadička a všechny trampoty spojené s ní...
Pochopil jsi to dostatečně... máš nizkej tunel.
"Modrej" VW Transporter T3 Westfalia
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
Re: Řadička a všechny trampoty spojené s ní...
Srovnání tunelů tu na t3-pedii.
Re: Řadička a všechny trampoty spojené s ní...
Díky všem za identifikaci. Kdo by to byl řekl, že u jednoho auta budou takový rozdíly. Řadička se už rýsuje, snad bude v příštím týdnu
Re: Řadička a všechny trampoty spojené s ní...
Ahoj ve spolek!
Tak aby to nevypadalo, že se mi s tím Modrým furt nic neděje, tak tu máme kousek k řazení.. Takhle při jarním vejletování jsem pojal podezření, že by to řazení mohlo jít lehčejc. Zanořil jsem se tedy pod Modrýho vybaven pixlou vazelíny a že to všechno kam došáhnu trochu promažu. Vzadu v pohodě, sundám rezervu, že se podívám ještě do domečku s "kulisou." No nebyl to veselý pohled, manžeta prodřená, pružina na půl venku, o čepu jsem ani nevěděl.
Než se do toho vrhneme, jen pro upřesnění, je to 5 qvalt. Rychlá akce s kluky na Sobíně a už jsem měl všechno potřebné na ponku. Není na tom nic složitýho, jen si to správně poskládat. Však níže uvidíte na fotkách. Pozor na kuličku, která se zacvakává, když řadíte zpátečku. Ta přijde do těla řadičky a je pod ní ještě pružinka. Správně zorientovat trn a s oběma segrovkama to pěkně zkompletovat. Větší je na trnu, menší vnitřní je v dutině pouzdra v řadičce. No a když už jsem byl v objednávání těch hejblat, vzal jsem rovnou i nový hliníkový kostky do bedny a silonový koncovky na řadičku.
Práce na dvě hoďky i s kafem a koláčem.
Ať to vrčí plantážníci, Merlin.
Tak aby to nevypadalo, že se mi s tím Modrým furt nic neděje, tak tu máme kousek k řazení.. Takhle při jarním vejletování jsem pojal podezření, že by to řazení mohlo jít lehčejc. Zanořil jsem se tedy pod Modrýho vybaven pixlou vazelíny a že to všechno kam došáhnu trochu promažu. Vzadu v pohodě, sundám rezervu, že se podívám ještě do domečku s "kulisou." No nebyl to veselý pohled, manžeta prodřená, pružina na půl venku, o čepu jsem ani nevěděl.
Než se do toho vrhneme, jen pro upřesnění, je to 5 qvalt. Rychlá akce s kluky na Sobíně a už jsem měl všechno potřebné na ponku. Není na tom nic složitýho, jen si to správně poskládat. Však níže uvidíte na fotkách. Pozor na kuličku, která se zacvakává, když řadíte zpátečku. Ta přijde do těla řadičky a je pod ní ještě pružinka. Správně zorientovat trn a s oběma segrovkama to pěkně zkompletovat. Větší je na trnu, menší vnitřní je v dutině pouzdra v řadičce. No a když už jsem byl v objednávání těch hejblat, vzal jsem rovnou i nový hliníkový kostky do bedny a silonový koncovky na řadičku.
Práce na dvě hoďky i s kafem a koláčem.
Ať to vrčí plantážníci, Merlin.
"Modrej" VW Transporter T3 Westfalia
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com