Zdar takhle při nedělním večeru!
Objevila se nám taková nepěkná věc. "O" kroužek pod chladičem olejem nám netěsní tak jak bychom si přáli. Výměna za nový nás nemine, nicméně to už jsme jednou absolvovali a stejně to mírně rosilo. A tak se na Vás obracím s dotazem... Má někdo zkušenost s napatláním něčeho zázračnýho... lepidlo, či nějaká dokonalejší forma silikonu (samo červenej není řešení...). Ještě na starým fóru si kdysi někdo pochvaloval, že právě těsnění co přijdou do styku s olejem (třeba ventil dekl..) něčím zázračným lepí...
Tak pojďte s nějakou zaručenou recepturou... Už mě jaksi nebaví všem dokola vysvětlovat, že nám nekape olej, ale že si jen bus značkuje teritorium...
Volejům všech chutí a barev zdar, Merlin.
Utěsnění úniků oleje všeho druhu...
Utěsnění úniků oleje všeho druhu...
"Modrej" VW Transporter T3 Westfalia
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
Re: Utěsnění úniků oleje všeho druhu...
Zdar,
bloky starých vzduchem chlazených typ 1 motorů z brouků a busů se těsní pouze tmelem bez jakýhokoli vysekávanýho těsnění, já používám tmel Curil K2 (vyrábí Elring). Olej mně po těch letech sákne pouze u olejovýho čerpadla (tam je papírové vysekávané těsnění), blok neuroní ani slzičku. Curil používám i v případě, když potřebuju podpořit vysekávané těsnění, např. když dosedací plochy přírub nejsou v nejlepší kondici. Naposledy na přírubě nalévacího hrdla oleje k vaně na dieslový T3. Není to silikon, konzistence je jak hustej žlutej chrchel či pro citlivky budeme říkat medová
bloky starých vzduchem chlazených typ 1 motorů z brouků a busů se těsní pouze tmelem bez jakýhokoli vysekávanýho těsnění, já používám tmel Curil K2 (vyrábí Elring). Olej mně po těch letech sákne pouze u olejovýho čerpadla (tam je papírové vysekávané těsnění), blok neuroní ani slzičku. Curil používám i v případě, když potřebuju podpořit vysekávané těsnění, např. když dosedací plochy přírub nejsou v nejlepší kondici. Naposledy na přírubě nalévacího hrdla oleje k vaně na dieslový T3. Není to silikon, konzistence je jak hustej žlutej chrchel či pro citlivky budeme říkat medová
Re: Utěsnění úniků oleje všeho druhu...
Ahoj,
já taky většinu těsnění podporuji. Většinou používám loctite 5922. Na o-kroužek jsem to ale asi jestě nezkoušel.
Držím palec, se značkováním jsem si užil svý
já taky většinu těsnění podporuji. Většinou používám loctite 5922. Na o-kroužek jsem to ale asi jestě nezkoušel.
Držím palec, se značkováním jsem si užil svý
Re: Utěsnění úniků oleje všeho druhu...
Super chlapci, děkuju! Máte oba zlatý bludišťáky, třeba ty medový... Zkusím a dám vědět.
Ono s tím značkováním je to spíš už taková rutina. Vzhledem k tý sebrance vraků v naší garáži se není čemu divit, je to spíš povinnost. Ale zas trochu v mezích, přeci jen když už to lítá na zadní vrata, trochu mi to drásá svědomí..
Díky a zatial čus Plantážníci, Merlin.
Ono s tím značkováním je to spíš už taková rutina. Vzhledem k tý sebrance vraků v naší garáži se není čemu divit, je to spíš povinnost. Ale zas trochu v mezích, přeci jen když už to lítá na zadní vrata, trochu mi to drásá svědomí..
Díky a zatial čus Plantážníci, Merlin.
"Modrej" VW Transporter T3 Westfalia
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
Re: Utěsnění úniků oleje všeho druhu...
Zdar Všichni!
Tak se podělím s výsledkem. Curil K2 se již nevyrábí, ale mají nový výrobek Curil T2 a mělo by to být to stejné, ne-li lepší. Nakonec jsem pořídil i nový chladič oleje, nový "o" kroužek je samozřejmostí a podpořil zmíněným tmelem. Nu a neteče, tak uvidíme až použijeme taky někde jinde.
Značkování podlah zdar, Merlin.
Tak se podělím s výsledkem. Curil K2 se již nevyrábí, ale mají nový výrobek Curil T2 a mělo by to být to stejné, ne-li lepší. Nakonec jsem pořídil i nový chladič oleje, nový "o" kroužek je samozřejmostí a podpořil zmíněným tmelem. Nu a neteče, tak uvidíme až použijeme taky někde jinde.
Značkování podlah zdar, Merlin.
"Modrej" VW Transporter T3 Westfalia
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
- martin_100
- Příspěvky: 293
- Registrován: ned 25. říj 2015 0:19:48
- Bydliště: Rybnice
Re: Utěsnění úniků oleje všeho druhu...
Po včerejší ztrátě vody viz topik o chlazení jsem našel celkem velkej únik oleje. Zadní vrata kropenatý, za chodu motoru úkap pod auto značnej s otáčkama se zvyšuje.
Panika, že je po motoru.
Nakonec to teče z čidla na kontrolku mazání v hlavě. Myslel jsem že z pod něj. Těsnění tam byly jen rozpadlý zbytky. Přetěsnil jsem a ejhle vono to teklo dál rovnou z čidla kolem toho plastu.
Čidlo objednaný taxnad to bude v cajku.
Dobrou noc velectěné plantážnictvo
Panika, že je po motoru.
Nakonec to teče z čidla na kontrolku mazání v hlavě. Myslel jsem že z pod něj. Těsnění tam byly jen rozpadlý zbytky. Přetěsnil jsem a ejhle vono to teklo dál rovnou z čidla kolem toho plastu.
Čidlo objednaný taxnad to bude v cajku.
Dobrou noc velectěné plantážnictvo
T3 Lucinka
Re: Utěsnění úniků oleje všeho druhu...
Ahoj, podobnou anabázi jsem takt zažil - když se nám přehřál motor (bylo to dost brutálně, řidič/ka nekontrolovala teplotu při postávání v koloně), tak to dopadlo ta, že se natavila i plastová příruba na vodu do topení, co je na hlavě. Stejně tak to odneslo i čidlo oleje - začalo protékat.
Tehdy se i prohnula hlava, tak musela dolů na srovnání - začalo to tlakovat do vody. Napřed trošičku, potom dost. Tak si zkontroluj, jestli Ti nejde chladička do oleje nebo olej do vody nebo jakákoliv jiná kombinace vzduch/olej/voda, co jde zkontrolovat...
Tehdy se i prohnula hlava, tak musela dolů na srovnání - začalo to tlakovat do vody. Napřed trošičku, potom dost. Tak si zkontroluj, jestli Ti nejde chladička do oleje nebo olej do vody nebo jakákoliv jiná kombinace vzduch/olej/voda, co jde zkontrolovat...
Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...
- martin_100
- Příspěvky: 293
- Registrován: ned 25. říj 2015 0:19:48
- Bydliště: Rybnice
Re: Utěsnění úniků oleje všeho druhu...
Snad ne. Ono to čidlo si už rosilo jakou dobu. Vždycky jsem pod nim na spodku bloku měl kapičku. Tak jsem ho jen dorazil nejspíš.
T3 Lucinka