zvednutí 2wd
Re: zvednutí předku 2wd
Každý píšete o něčem jíném.. Jeden o předku druhý o zadku
Zadní naprava syncra oproti 2WD se liší jen v délce pružiny a délce tlumiče. Poloosa je stejná, rameno taky. Předek je o něčem jiném. U 2WD je pružina až na rameno, u syncra je pružina uložená na misce tlumiče. Celkově je předek u syncra jiný....
Lukkas
Zadní naprava syncra oproti 2WD se liší jen v délce pružiny a délce tlumiče. Poloosa je stejná, rameno taky. Předek je o něčem jiném. U 2WD je pružina až na rameno, u syncra je pružina uložená na misce tlumiče. Celkově je předek u syncra jiný....
Lukkas
Re: zvednutí 2wd
Tohle jsem našel v GB mělo by to zvednout o 2 palce cena okolo 6tis za oba.
Co myslíte?
má to 36 poloh nastavení.
Co myslíte?
má to 36 poloh nastavení.
Re: zvednutí předku 2wd
Mohou být z T4ttratar píše: ↑stř 23. led 2019 19:55:17Dík za odkaz. Bohužel mám pružiny zánovní nijak neoznačené. Po jejich namotování na zadní nápravu mi mezi kolem a lemem blatníku vznikla mezera, že tam strčím hlavu. Tak jsem potřeboval vědět zda náhodou takhle vysoké pružiny nemohou být třeba ze syncra a zda z toho nebudou vyvstávat další potíže. Prostě jestli se s tím už někdo potkal.
Re: zvednutí 2wd
Dík, tak to mě vůbec nenapadlo. A máš s tím nějakou zkušenost? Já zatím jezdím v terenu za doprovodu ran od zadní nápravy a čekám kde se to omačká, protože pokud by to ty tlumiče nedaly, tak zkusím ze syncra. Vyhovuje mi ta vyšší světlost zadku.
Re: zvednutí 2wd
Tady je video, kde zvedají 2wd bus pomocí nových k tomu určených pružin:
https://www.youtube.com/watch?v=irivSB669Ao
https://www.youtube.com/watch?v=irivSB669Ao
Re: zvednutí 2wd
Video pěkné,ale!!!
Kde máte jistotu že jiné péra budou v progresu stejná jako originál.Záleží na výšce a průměru drátu atd.,bus pak může skákat jako koza nebo být měký.
Chtělo by to sadu pružin a testovat.Pro mě je že,čím delší pružina tím tvrdší,protože jsou navíc závity.
Ahoj DOKA
Kde máte jistotu že jiné péra budou v progresu stejná jako originál.Záleží na výšce a průměru drátu atd.,bus pak může skákat jako koza nebo být měký.
Chtělo by to sadu pružin a testovat.Pro mě je že,čím delší pružina tím tvrdší,protože jsou navíc závity.
Ahoj DOKA
Re: zvednutí 2wd
Tak můj problém asi vyřešen. Ty vyšší pružiny jsou ze syncra. Jinak t3 a t4 má na zadku v serii stejně vysoké pružiny. Jen ty tlumiče musím prodloužit
Re: zvednutí 2wd
resim ted problem se zadnima pruzinama... Koupil jsem nove zesilene 2wd ale dost to sedi.. chci tam dat syncro co presne je za problem s 2wd tlumicema? jsou kratke.. to ma za nasledek presne co? predstavuju si ze kdyz tam budou syncro tak by to mohlo sedet tak nejak normalne... (nabytek a zvedacka) diky...
Re: zvednutí 2wd
Tak problém je ten, že pružiny syncro zadní jsou o dost delší než original 2 wd. Mám je tam společně s tlumiči s 2 wd. Zadek se krásně zvednul. Skoro až moc. Nastal však problém s tlumiči, které teď běhají až na konci svého zdvihu. Tudíž při průjezdu dírou v nenaloženém stavu se dostávají na doraz a dělá to nepříjemné rány. Chtěl jsem to řešit original syncro tlumiči, ale zjistil jsem, že syncro má motor s převodovkou spuštěný níže než 2wd a mám obavu, zda by tím netrpěla převodovka a hlavně poloosy. Tak vyčkávám jak to dopadne s těmi původními tlumiči. Zda to vydrží.