Nádrž - výměna, úpravy
Nádrž - výměna, úpravy
Ahoj všem!
Než jsme vyrazili na cesty bylo třeba se kromě brzd pověnovat taky nádrži. Ta začala z ničeho nic týct. Nic závažnýho, byla spíš jen oblitá od nafty, ale i tak je to věc, co nepotěší. No, když jsem to viděl, rovnou jsem u kluků na Sobíně objednal novou. A když jsem to měl takhle rozdělaný, rovnou jsem zrušil vyrovnávací nádobky v podbězích. Důvod? Stav podběhů za nimi, jsou to totiž solidní lapače všeho možnýho bordelu, pod kterým to jen kvete. Není na tom nic složitýho, víc napoví obrázky. Jediný co jsem musel na nový nádrži upravit je velikost zadního rantlu. Nevešla se mi mezi nosníky, ale trochu broušení a je to cajk. Pak už jen dát nový hadičky, těsnění, spony a vyvrtat malou dirku (cca 3mm pruměr) do plechovýho kolečka, který tvoří protikus bajonetu víčka nádrže, tím dochází k vyrovnání tlaku a není už potřeba složitýho systému hadiček a plastových nádobek.
Tak ať Vám nic neteče, Merlin.
PS: Systém okoukanej u Amose a Binčuse...potažmo Honzy Železnýho.
Než jsme vyrazili na cesty bylo třeba se kromě brzd pověnovat taky nádrži. Ta začala z ničeho nic týct. Nic závažnýho, byla spíš jen oblitá od nafty, ale i tak je to věc, co nepotěší. No, když jsem to viděl, rovnou jsem u kluků na Sobíně objednal novou. A když jsem to měl takhle rozdělaný, rovnou jsem zrušil vyrovnávací nádobky v podbězích. Důvod? Stav podběhů za nimi, jsou to totiž solidní lapače všeho možnýho bordelu, pod kterým to jen kvete. Není na tom nic složitýho, víc napoví obrázky. Jediný co jsem musel na nový nádrži upravit je velikost zadního rantlu. Nevešla se mi mezi nosníky, ale trochu broušení a je to cajk. Pak už jen dát nový hadičky, těsnění, spony a vyvrtat malou dirku (cca 3mm pruměr) do plechovýho kolečka, který tvoří protikus bajonetu víčka nádrže, tím dochází k vyrovnání tlaku a není už potřeba složitýho systému hadiček a plastových nádobek.
Tak ať Vám nic neteče, Merlin.
PS: Systém okoukanej u Amose a Binčuse...potažmo Honzy Železnýho.
"Modrej" VW Transporter T3 Westfalia
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
- martin_100
- Příspěvky: 293
- Registrován: ned 25. říj 2015 0:19:48
- Bydliště: Rybnice
Re: Nádrž - výměna, úpravy
To máš ještě krásnou. Já jak dam po čase plnou tak dva dny kape po celym obvodu. Pak se zatáhne jak necky a je klid Neřešim to, zas tolik nafty nevyjape (max litr) a na parkovacim stání mam holt mastnej obdélník
Jinak expanzky chcu taky zrušit.
Jinak expanzky chcu taky zrušit.
T3 Lucinka
- martin_100
- Příspěvky: 293
- Registrován: ned 25. říj 2015 0:19:48
- Bydliště: Rybnice
Re: Nádrž - výměna, úpravy
Nuže popravdě myslím si, že není moc co popisovat, ale zkusím to.
Nádrž tam jen tak sedí na 4 gumovejch špuntech v takovým podvazu (dvě pásoviny na předním konci přišroubovaný, na zadním provlečený nosníkem). To se sundá a je možno ji spustit. Chce to nejdřív odpojit hadice od expanzek, hadice od vratky a k čerpadlu a konektor palivoměru. Pak už jen šikovně vyndat. Expanzky držej na jedný matici. Plech za nima opravit (vyvařit). Novou nádrž vybalit z krabice,ideálně ozkoušet, jak pasuje a já na to ještě dal dvě vrstvy alkytonu. Objednat nový gumový těsnění, palivový hadičky (v metráži) a vše, co půjde zpátky pořádně očistit. Pospojovat jak je libo, mně to dává smysl tak jak je na fotkách, a zase šoupnout zpátky. Nalejt novou naftu a můžeme startovat...
Toť takhle k tomu montování, čusbus Merlin.
Nádrž tam jen tak sedí na 4 gumovejch špuntech v takovým podvazu (dvě pásoviny na předním konci přišroubovaný, na zadním provlečený nosníkem). To se sundá a je možno ji spustit. Chce to nejdřív odpojit hadice od expanzek, hadice od vratky a k čerpadlu a konektor palivoměru. Pak už jen šikovně vyndat. Expanzky držej na jedný matici. Plech za nima opravit (vyvařit). Novou nádrž vybalit z krabice,ideálně ozkoušet, jak pasuje a já na to ještě dal dvě vrstvy alkytonu. Objednat nový gumový těsnění, palivový hadičky (v metráži) a vše, co půjde zpátky pořádně očistit. Pospojovat jak je libo, mně to dává smysl tak jak je na fotkách, a zase šoupnout zpátky. Nalejt novou naftu a můžeme startovat...
Toť takhle k tomu montování, čusbus Merlin.
"Modrej" VW Transporter T3 Westfalia
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
- kyslikkyslik
- Příspěvky: 8
- Registrován: pon 18. kvě 2015 8:16:54
Re: Nádrž - výměna, úpravy
Super, akorát taky měnim nádrž a chci vyhodit ty vypráskaný nádobky. Jen jsem asi méně chápajácí...kam přesně vyvrtáš to dirku? Dííík za odpověď.
Re: Nádrž - výměna, úpravy
Ahoj!
Vyvrtal jsem ji přímo do toho plechovýho kroužku, co tvoří protikus víčku od nádrže. De facto ten kroužek, do kterýho strkáš pistoli při tankování... Možná by to šlo jen do víčka někam za packy bajonetu a nechat to odvzdušňovat skrz zámek, ale to nevím, jestli by stačilo na vyrovnání tlaků a vůbec co je uvnitř, zda by člověk jen zbytečně nerozvrtal ten plastovej vehement..
Pic, Merlin.
Vyvrtal jsem ji přímo do toho plechovýho kroužku, co tvoří protikus víčku od nádrže. De facto ten kroužek, do kterýho strkáš pistoli při tankování... Možná by to šlo jen do víčka někam za packy bajonetu a nechat to odvzdušňovat skrz zámek, ale to nevím, jestli by stačilo na vyrovnání tlaků a vůbec co je uvnitř, zda by člověk jen zbytečně nerozvrtal ten plastovej vehement..
Pic, Merlin.
"Modrej" VW Transporter T3 Westfalia
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
- martin_100
- Příspěvky: 293
- Registrován: ned 25. říj 2015 0:19:48
- Bydliště: Rybnice
Re: Nádrž - výměna, úpravy
Já bych rozvedl přepadový hadičky do prahů na nosníků. Těm občasný odkrknutí nafty vysloveně prospěje. Co je mastný nerezne
T3 Lucinka
Re: Nádrž - výměna, úpravy
Nu, zajímavej nápad...což o to. Ale přeci jen je trochu potřeba tu planetu šetřit. Ono je to sice vždycky jen stopový množství, ale kdyby to tak měl každej... Však jsme se teď o tom bavili s Lukkasem a došli jsme k tomu, že ani takhle vzhledem k odpařování nafty přímo do atmosféry to není úplně košér..
Ať to vrčí, Merlin.
Ať to vrčí, Merlin.
"Modrej" VW Transporter T3 Westfalia
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
- martin_100
- Příspěvky: 293
- Registrován: ned 25. říj 2015 0:19:48
- Bydliště: Rybnice
Re: Nádrž - výměna, úpravy
Hele nevidim to tak černě. Nafta je z ropy, ropa je ze země. Takže to nemůže škodit. A planeta už je beztak v řiti tak proč si trochu neužít než to tady všechno skončí.
T3 Lucinka
Re: Nádrž - výměna, úpravy
Ahoj snímač hladiny paliva jsou dva druhy je jedno který? průchodky nádrže mají také dva rozměry a to nepočítám syncro jo a ty gumový špalky po obvodu nádrže? Díky za postřehy.