Cesta na druhý břeh....z nafty na benzín
Cesta na druhý břeh....z nafty na benzín
Nazdar lide trojkařský,
jak již modří vědí, potřebuji novou karoserii na svoje agregáty, a jelikož většina budek vezdejších i nezdejších je nebo byla v naftě a moje agregáty jsou benzíno-plynové, potřebuji dobrou radu.
Jak tak asi velká změna mě čeká když si koupím t3 naftu a namontuje se tam vodník?
Jsem systematik ale nečtu mapu, takže to zkusíme na přeskáčku
1.nový kabelový svazek - ten by přišel tak jako tak
2. a už nevím
3. nějaké schweizarbeiten v motorovém prostoru, krze držáky motoru
a pak co může zůstat
a. celý velký vodní okruh? tzn od motorového prostoru k chladiči a zase zpátky
b. řadicí páka a její táhla až k převodovce?
c. celá zadní hnaná náprava beze změny? (píšu zadní hnaná, protože na pražských busech teď visí TP s přední hnanou nápravou)
františek
jak již modří vědí, potřebuji novou karoserii na svoje agregáty, a jelikož většina budek vezdejších i nezdejších je nebo byla v naftě a moje agregáty jsou benzíno-plynové, potřebuji dobrou radu.
Jak tak asi velká změna mě čeká když si koupím t3 naftu a namontuje se tam vodník?
Jsem systematik ale nečtu mapu, takže to zkusíme na přeskáčku
1.nový kabelový svazek - ten by přišel tak jako tak
2. a už nevím
3. nějaké schweizarbeiten v motorovém prostoru, krze držáky motoru
a pak co může zůstat
a. celý velký vodní okruh? tzn od motorového prostoru k chladiči a zase zpátky
b. řadicí páka a její táhla až k převodovce?
c. celá zadní hnaná náprava beze změny? (píšu zadní hnaná, protože na pražských busech teď visí TP s přední hnanou nápravou)
františek
- Jenda - Povoda
- Příspěvky: 54
- Registrován: úte 12. kvě 2015 10:00:53
Re: Cesta na druhý břeh....z nafty na benzín
Ahoj Františku.
ty si vždycky najdeš tu nejsložitější cestu
- veškerá voda zepředu je až po hranu motorového prostoru stejná
- u mladších ročníků je už v naftový kastli připravená elektrika i pro benzín
- díry na držák motoru jsou tam už určitě vyvrtané
- táhla řazení a náprava určitě stejná
Ale už si toho moc nepamatuju. Dělal jsem to jenom obráceně, což je jednodušší
ty si vždycky najdeš tu nejsložitější cestu
- veškerá voda zepředu je až po hranu motorového prostoru stejná
- u mladších ročníků je už v naftový kastli připravená elektrika i pro benzín
- díry na držák motoru jsou tam už určitě vyvrtané
- táhla řazení a náprava určitě stejná
Ale už si toho moc nepamatuju. Dělal jsem to jenom obráceně, což je jednodušší
blog.povoda.cz
Re: Cesta na druhý břeh....z nafty na benzín
Hoka hej Františku!
Řekl bych, že Jenda to popsal tak jak to je...včetně tý složitější cesty, hehe.
Ale co, pojedeme zkratkou, je to dál, za to horší cesta... zdraví Viki Cabadaj.
Držím palce a už se těším na Tvou novou káru, Merlin.
Řekl bych, že Jenda to popsal tak jak to je...včetně tý složitější cesty, hehe.
Ale co, pojedeme zkratkou, je to dál, za to horší cesta... zdraví Viki Cabadaj.
Držím palce a už se těším na Tvou novou káru, Merlin.
"Modrej" VW Transporter T3 Westfalia
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
Re: Cesta na druhý břeh....z nafty na benzín
Ahoj.
Nevím co máš za motor, ale u 2.1 budeš asi muset odstranit plechový držák baterky (celý),plastový trubky k chladiči jsou u benzína kratší,jiná expanzní nádobka,držák motoru,plynové lanko a motrová elektrika.
Musíš sehnat zadní plech motoru na ktetrém je expanzka kryje výfuk,motorové hadice a hadičky (a co jich tam je)a palivové čerpadlo.
Když půjdem do detailu tak i nádrž,držák převodovky,hliníkový komínek na kuličku řazení převodovky (jiná délka).
Benzíni maj baterku vpředu pod sedačkou spolujezdce.
Tak hodně štěstí,ahoj DOKA.
Nevím co máš za motor, ale u 2.1 budeš asi muset odstranit plechový držák baterky (celý),plastový trubky k chladiči jsou u benzína kratší,jiná expanzní nádobka,držák motoru,plynové lanko a motrová elektrika.
Musíš sehnat zadní plech motoru na ktetrém je expanzka kryje výfuk,motorové hadice a hadičky (a co jich tam je)a palivové čerpadlo.
Když půjdem do detailu tak i nádrž,držák převodovky,hliníkový komínek na kuličku řazení převodovky (jiná délka).
Benzíni maj baterku vpředu pod sedačkou spolujezdce.
Tak hodně štěstí,ahoj DOKA.
Re: Cesta na druhý břeh....z nafty na benzín
Jak popsal Doka. Ale to by mělo být vše v Tvojí stávající kastli, takže to jednoduše, více či méně, přehodíš..
"Modrej" VW Transporter T3 Westfalia
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
Re: Cesta na druhý břeh....z nafty na benzín
No tak aby to vypadalo jako origo benzín tak to bude hukot, hlavně s tou vodou, je toho tam fakt dost jinak. Ale myslím, že by to mělo fungovat, ikdyž se to udělá malinko jinak. Taková ta tenká trubička okolo motorového prostoru...
Teď to trochu odlehčím:
Všichni předpokládáme, že tam chceš dát busí boxer vodou chlazenej. Pak si můžeš ulehčit tím, že tam dáš vzduchem chlazenej benzín boxer. Ušetříš si práci s vodou, bude to hodně žrát, nepojede to a nebude to topit .
Nebo tam můžeš švihnout nějakej koncernovej benzín třeba z audi A80 (2,0l 85kW). Ten by mohl skoro pasovat na diesel držáky a asi by se k němu vešla i baterka v motorovém prostoru. Nebo něco z afriky?
Moc jsem Ti asi neporadil, už je to dlouho co jsem měl WBX. Ty motory už mají asi to nejlepší za sebou a v ničem jinym asi nejezdily. Malý vzducháče z brouka honily asi kde co (kombajny, vodní čerpadla...), ale vodou chlazená 1.9 nevim nevim.
Držím Ti palce a závidím odvahu se do toho pustit.
Teď to trochu odlehčím:
Všichni předpokládáme, že tam chceš dát busí boxer vodou chlazenej. Pak si můžeš ulehčit tím, že tam dáš vzduchem chlazenej benzín boxer. Ušetříš si práci s vodou, bude to hodně žrát, nepojede to a nebude to topit .
Nebo tam můžeš švihnout nějakej koncernovej benzín třeba z audi A80 (2,0l 85kW). Ten by mohl skoro pasovat na diesel držáky a asi by se k němu vešla i baterka v motorovém prostoru. Nebo něco z afriky?
Moc jsem Ti asi neporadil, už je to dlouho co jsem měl WBX. Ty motory už mají asi to nejlepší za sebou a v ničem jinym asi nejezdily. Malý vzducháče z brouka honily asi kde co (kombajny, vodní čerpadla...), ale vodou chlazená 1.9 nevim nevim.
Držím Ti palce a závidím odvahu se do toho pustit.
Re: Cesta na druhý břeh....z nafty na benzín
No, řekl bych, že František nepůjde do žádnýho harakiri...i když ten pětiválec audi v jihoafričanovi, to by bylo hezký se v tom pak svézt.
Má 2.1 se vším, co k ní patří ve svý starý kastli a teď už to jen přehodit...
Pic, Merlin.
Má 2.1 se vším, co k ní patří ve svý starý kastli a teď už to jen přehodit...
Pic, Merlin.
"Modrej" VW Transporter T3 Westfalia
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
- Jenda - Povoda
- Příspěvky: 54
- Registrován: úte 12. kvě 2015 10:00:53
Re: Cesta na druhý břeh....z nafty na benzín
Hele Kubajs má pravdu. Vyřešil bys spoustu problémů, kdybys tam nedal VW boxera, ale řadovej čtyřválec benzínek. Snížíš si poruchovost, snížíš si spotřebu, zvýšíš výkon a pásne to všechno do té naftové kastle...kubajs píše:No tak aby to vypadalo jako origo benzín tak to bude hukot, hlavně s tou vodou, je toho tam fakt dost jinak. Ale myslím, že by to mělo fungovat, ikdyž se to udělá malinko jinak. Taková ta tenká trubička okolo motorového prostoru...
Teď to trochu odlehčím:
Všichni předpokládáme, že tam chceš dát busí boxer vodou chlazenej. Pak si můžeš ulehčit tím, že tam dáš vzduchem chlazenej benzín boxer. Ušetříš si práci s vodou, bude to hodně žrát, nepojede to a nebude to topit .
Nebo tam můžeš švihnout nějakej koncernovej benzín třeba z audi A80 (2,0l 85kW). Ten by mohl skoro pasovat na diesel držáky a asi by se k němu vešla i baterka v motorovém prostoru. Nebo něco z afriky?
Moc jsem Ti asi neporadil, už je to dlouho co jsem měl WBX. Ty motory už mají asi to nejlepší za sebou a v ničem jinym asi nejezdily. Malý vzducháče z brouka honily asi kde co (kombajny, vodní čerpadla...), ale vodou chlazená 1.9 nevim nevim.
Držím Ti palce a závidím odvahu se do toho pustit.
blog.povoda.cz
Re: Cesta na druhý břeh....z nafty na benzín
A každý dva roky bude někoho uplácet na STK
Už teď je to masakr.
I na emisích....
Už teď je to masakr.
I na emisích....
Re: Cesta na druhý břeh....z nafty na benzín
STK je problém... lepší už to asi nebude
sorry za OT
sorry za OT