Ahoj takhle při pátku.
Tak zas jeden postřeh z nedávných dní. Čím to vlastně ovládáme ty naše plechovky? Origo produkce vs. různý předělávky, pojďme do toho...
Tak jako hodně lidem i mně se původní kormidlo s úzkým věncem moc nezamlouvalo. Pravda, že točení bez posilovače s tím šlo skvěle, ale vzhled trochu hranatějšího exempláře s inspirací ve volantu škody 100 mému oku moc nelahodil. Zvolil jsem tedy pro mě asi nejpohlednější variantu VW volantů a vybral čtyřramenný exemplář z Golfa II.
Sedne na tisícihran volantové tyče bez jakýchkoli úprav, jen vychazí asi o 1cm výše, tudíž se neopírá jazýček klaksonu o kroužek na volantu a druhá věc je packa na vracení blinkrů, která je taktéž krátká. První jsem vyřešil podložkou spojenou s nábou volantu, na kterou jsem zmíněný kroužek přesadil. Druhé, neb můj vydražený exemplář měl tuto packu stejnak ulomenou, jsem řešil kroužkem s vybroušenou packou, který se stáhne mezi nábu a osazení volantové tyče při utahování středové matice volantu (vel.24). A ta posilovna, neb průměr je o něco menší, mi ani tak nevadí.
Na starým fóru vznikla rozsáhlá debata o použití redukce na volantovou tyč pro felicii pro implementaci novějších VW volantů... máte někdo zkušenost..?
Ať to vrčí, Merlin.
Volanty a vše okolo nich...
Volanty a vše okolo nich...
"Modrej" VW Transporter T3 Westfalia
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
Re: Volanty a vše okolo nich...
Tak volanty jsem používal z různých vw. Na novější modely jsem musel užít onu redukci, kterou jsem získával z vw devadesátých let. Potíž někdy bývá se sejmutím oné redukce. Volanty pak pasovaly bez komplikací se zachováním všech původních funkcí. Jen někdy bylo nutné tu redukci přibrousit, či zkrátit, ale je tam k tomu dost místa.