v tp u T4 mám motor 1,9 TD - ABL 50kW.
ale vzhledem k bordelu jakej panoval při dovozech aut je možný všecko
SDi
Re: SDi
No kdybych nutně potřeboval atmosférickej diesel, tak bych taky radši šel do SDI, ale s mechanickým čerpadlem. To postaví každej, kdo umí stavět čerpadla pro mTDI. Třeba zrovna Luboš Hubálek, viz výše. To je mistr.
Protože zkrátka nevidim důvod, proč tam motat metry drátů a čidel a ECU, když to stejně pojede stejně jako ta mechanika. A kultura chodu, když tam neni přeplňování, nemůže bejt tou mechanikou bůhvíjak degradována
Jak píše Petr, SDI netrpí na přehřívání, je mladší, je to zkrátka modernější motor.
Protože zkrátka nevidim důvod, proč tam motat metry drátů a čidel a ECU, když to stejně pojede stejně jako ta mechanika. A kultura chodu, když tam neni přeplňování, nemůže bejt tou mechanikou bůhvíjak degradována
Jak píše Petr, SDI netrpí na přehřívání, je mladší, je to zkrátka modernější motor.
- Jenda - Povoda
- Příspěvky: 54
- Registrován: úte 12. kvě 2015 10:00:53
Re: SDi
No, osobně si myslím, že chod motoru se sebelepší mechanikou je mnohem horší, než s původní elektrikou. A navíc mechanická čerpadla jsou celkem drahá...zatímco tu elektriku na autě máš V Tdi jezdím s elektrickým čerpadlem a bez problému už ca 80tis km. Spotřeba nižší, motor nekouří, zastudena zní měkce a ne jako starej komůrkáč...Dan píše:No kdybych nutně potřeboval atmosférickej diesel, tak bych taky radši šel do SDI, ale s mechanickým čerpadlem. To postaví každej, kdo umí stavět čerpadla pro mTDI. Třeba zrovna Luboš Hubálek, viz výše. To je mistr.
Protože zkrátka nevidim důvod, proč tam motat metry drátů a čidel a ECU, když to stejně pojede stejně jako ta mechanika. A kultura chodu, když tam neni přeplňování, nemůže bejt tou mechanikou bůhvíjak degradována
Jak píše Petr, SDI netrpí na přehřívání, je mladší, je to zkrátka modernější motor.
blog.povoda.cz
Re: SDi
To s tím chodem se nedá popřít, mTDI zní pomalu jak komůrkáč, je to takový tvrdý, to jo.
Ale je tam jen jeden drát
Já tu elektroniku prostě nesnáším
Hrozně se mi příčí něco řešit na autě s notbůkem nebo měnit nějaký čidla na popud nějakých jejich samodiagnostických záchvatů
No, naštěstí ta generace motorů, kterou cpem do busů je ještě ta správná a funguje to, včetně těch drátů a čidel.
Elektrice se nedá samozřejmě upřít kultivovanost a relativně snadný ladění. Tomu dávam palec nahoru, ale pokud tomu člověk nehoví do hloubky, tak má stejně smůlu... Já si na mechanice se šroubovákem a klíčem udělam cokoliv, sice se to chová jak rabiát, ale dá se to a když to člověka baví, tak mi nevadí vyjet kopec dvacetkrát, než to naladim.
Takže tolik asi k eletrice
Ale je tam jen jeden drát
Já tu elektroniku prostě nesnáším
Hrozně se mi příčí něco řešit na autě s notbůkem nebo měnit nějaký čidla na popud nějakých jejich samodiagnostických záchvatů
No, naštěstí ta generace motorů, kterou cpem do busů je ještě ta správná a funguje to, včetně těch drátů a čidel.
Elektrice se nedá samozřejmě upřít kultivovanost a relativně snadný ladění. Tomu dávam palec nahoru, ale pokud tomu člověk nehoví do hloubky, tak má stejně smůlu... Já si na mechanice se šroubovákem a klíčem udělam cokoliv, sice se to chová jak rabiát, ale dá se to a když to člověka baví, tak mi nevadí vyjet kopec dvacetkrát, než to naladim.
Takže tolik asi k eletrice