Modrák
Re: Modrák
Nejepší je samozřejmě opískování povrchu, ale to je nákladné a mnohdy nemožné. Mohu-li do toho mluvit, tak osobně bych zbytečně neřezal. Tam kde je plech ještě dost silný je třeba jej očistit od zbytku uvolněné barvy a tmelů, odrezit odrezovačem a nalakovat dle standartních postupů. Důležitější je však ošetření ze zadní strany a zabránění vnikání vody, což udělá málokdo. Mohutné vyřezávání spár, výměny celých repa plechů i na místech kde je originál zdravý mi přijde zbytečné. Stejně jako obrušování rozsáhlých ploch původního laku až na plech. Také souhlasím s názorem, že auto je plechové a čas od času něco může vylézt, tím spíše čím je auto starší a užívanější.
Re: Modrák
Ošetřit nejen zezadu, ale prolít taky všechny dutiny. I tak to zase vyleze A to nejezdim v zimě
T3 syncro 1,9 mTDi
Re: Modrák
Hold nemáme novotinky, takže se s tím musíme nějako smířit! : o)
Re: Modrák
Pomalu komplet odstrojuju a odlehčuju, docela to i jde, ale děsím se představy, že si za půl roku vzpomenu kam co patří : o))
Ještě že mi tu poradíte kdyžtak : o)
Ještě že mi tu poradíte kdyžtak : o)
Re: Modrák
Ha, to je pak ulet... Kdyz jsem mel venku motor, tak jsem si misto popisovani jedotlivych sroubku nebo pytlickovani vse rozmistil po podlaze garaze, az to vypadalo, ze s tim hraju sachy nebo planuju japonskej utok na Pearl Harbor. Ale strojeni dopadlo dobre a ani toho moc nezbylo... Jen ten cas. Venku to bylo hned, ale zpatky. To pocitat s dvojnasobkem casu.
At se dari, Merlin.
At se dari, Merlin.
"Modrej" VW Transporter T3 Westfalia
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
Re: Modrák
Mam na stary prevodovce tyto prevody. Vyznate se v tom nekdo?
Re: Modrák
Ahoj Čurdo!
Popravdě moc ne... teda jako je mi jasný co to je, ale to je asi tak všechno. Jestli chceš laborovat, tady je kdyžtak přehled všech vyráběnejch skříní: http://www.t3-infos.de/images/T3-Getriebe.pdf
Pic, Merlin.
Popravdě moc ne... teda jako je mi jasný co to je, ale to je asi tak všechno. Jestli chceš laborovat, tady je kdyžtak přehled všech vyráběnejch skříní: http://www.t3-infos.de/images/T3-Getriebe.pdf
Pic, Merlin.
"Modrej" VW Transporter T3 Westfalia
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
Re: Modrák
To sou vyráběný rychlejší převody . . . sériový kolečka mají menší zuby . . . Pokud máš Tdi , je to k nezaplacení . . .
Hlavně když to vrčí . . .
Re: Modrák
Vím, ze jsou to rychlejší kola. Děláno v DE a je to na TDI. Spis mě zajímá, jaké převody má dělaná převodovka od pana Bergera?