zdravim,
poradite, jak velke muzou byt maximalne montazni diry v plechacich? mam jedny dost letity, a rikam si, ze konus ve zvetsenejch dirach asi nebude to kolo centrovat, jak by mel... nebo tj hloupa otazka: jezdit, dokud to nezacne mlatit?
diky!
diry v plechacich
Re: diry v plechacich
Týjo, tak to mě nikdy nenapadlo řešit. Buď jsem hnusnej na svoje auto, nebo to prostě nikdy nevypadalo jako problém...
Ale osobně bych to neřešil dokud nenastane problém. Až nebude kolo vycentrované, tak to jistě poznáš. Když jsem dával na buse kola z mercedesa, tak jsem zapoměl sundat zajišťovací šrouby z bubnů... poznal jsem to po 5 metrech...
Tak ať Ti jezdí!
K.
Ale osobně bych to neřešil dokud nenastane problém. Až nebude kolo vycentrované, tak to jistě poznáš. Když jsem dával na buse kola z mercedesa, tak jsem zapoměl sundat zajišťovací šrouby z bubnů... poznal jsem to po 5 metrech...
Tak ať Ti jezdí!
K.
Re: diry v plechacich
mno,
ja ted jezdim na jinejch plechach a ptal jsem se proto, jestli vubec ma smysl na ne neco nechavat prezouvat.
abych nebylo prekvapeni... no a jako prvni jsem z tyhle sady chtel "vyzobnout" jeden rafek na rezervu.
kdyz odhlidnu od faktu, ze jsem ho chtel nachat opiskovat a natrit, tak bych v pripade prezuti na rezervu nekde v tramtarii byl rad prekvapenej jeste vic..
na starym foru se nekdo ohanel jeste dovolenym prumerem otvoru pro srouby... proto jsem se zkusil preptat.
ja ted jezdim na jinejch plechach a ptal jsem se proto, jestli vubec ma smysl na ne neco nechavat prezouvat.
abych nebylo prekvapeni... no a jako prvni jsem z tyhle sady chtel "vyzobnout" jeden rafek na rezervu.
kdyz odhlidnu od faktu, ze jsem ho chtel nachat opiskovat a natrit, tak bych v pripade prezuti na rezervu nekde v tramtarii byl rad prekvapenej jeste vic..
na starym foru se nekdo ohanel jeste dovolenym prumerem otvoru pro srouby... proto jsem se zkusil preptat.