Repas bufíku Westfalia
Re: Repas bufíku Westfalia
Jo, úplně ti rozumím, origoš kousek je origoš kousek. Mě to prohlídnul kluk tuším od Berouna, narazil jsem na něj na bazoši, kde inzeroval bufíky. Házím sem na něj kontakt, kdyby měl někdo potřebu prohlídnout starej střep. A jak píšeš, autorizované servisy Eberspacher v okolí Brna jsem obvolal a nikdo nebyl ochotnej ani odzkoušet, jestli moje topení vůbec funguje. Já mám topení BL1, který je původně z T3, ale budu je dávat do ponorky. Topení udělal servisní prohlídku, odzkoušel elektroniku ovládání, ale sám mně řekl, že těleso úplně rozkládat nebude, protože se na tento typ už nevyrábí těsnění. Dovybavil mě čerpadlem paliva a dodal jehlu do nádrže. Spokojenost.
Re: Repas bufíku Westfalia
Tak ty máš teda benzíňáka. Ten bude asi kapánek složitější, i když ne o moc. Hlavně bude trochu háklivej na směs a obecně to zapalování. Zase si můžeš bejt skoro jistej, že nebude zadehtovanej. U benzíňáku to podle mě vůbec nehrozí, že by se ucpal.
No je fajn slyšet, že se takovýma starýma peklama ještě někdo zabývá.
Každopádně držím palce, ať to topí a nesmrdí.
No je fajn slyšet, že se takovýma starýma peklama ještě někdo zabývá.
Každopádně držím palce, ať to topí a nesmrdí.
Re: Repas bufíku Westfalia
Tak teda pro úplnost, aby bylo jasné, v čem že se to hrabu, štítek zde:
Re: Repas bufíku Westfalia
Po čase se opět hlásím s posunem. Z krytu bufíka jsem opucoval dráťákem všechnu rezatinu a více zasažená místa prosytil odrezovačem. Následně po odmaštění acetonem jsem to vzal dvěma vrstavami suříkového základu a na to dvě vrstvy syntetického černého lesku, který byl zrovna "na skladě". Kvůli tomu suříku jsem to vzal normálně na hulváta štětkou. Jak jsem již psal, nejsem sice žádnej ekolog, ale na druhou stranu ani úplný prase. Tak jsem to naprasil štetkou .
Tady pár foto:
Tady pár foto:
Re: Repas bufíku Westfalia
Pozinkovej vnitřek jsem trochu opucoval a nakonec lehce poladil zinkovým sprejem. Přilepil jsem zpět upadené protidrnčící výstelky. Na přilepení jsem použil žáruvzdorné lepidlo HERMETIC. Tubičku mě napadlo vyfotit až po přilepení, tak alespoň zmuchlané foto:
Re: Repas bufíku Westfalia
Po dostatečném zaschnutí barvy jsem obnovil původní vydrolenou izolaci sací komory. Místo molitanu jsem použil pryžovou izolační pásku LPS/LPT. Použil jsem dva druhy, tloušťku 3mm a 5mm. Nejprve jsem dal jednu vrstvu 3mm, která je z trochu jiného materiálu a je o něco flexibilnější a šla lépe natvarovat do prostoru. Na to podle toho, jak se vešlo, jsem přidal jednu nebo dvě vrstvy pásky tloušťky 5mm.
Použitá páska:
Použitá páska:
Re: Repas bufíku Westfalia
A kompletní dekl přichystaný na osazení:
Re: Repas bufíku Westfalia
Vyčištěné dmychadlo:
Re: Repas bufíku Westfalia
Očištěný ventilátor:
Re: Repas bufíku Westfalia
Olezlý hliník jsem oškrabal a prosytil WD40. Asi je to k ničemu, ale vypadá a působí to o dost líp. Každopádně se z toho nesype bordel. Dmychadlo jsem přidělal zpět ke spalovací komoře s výměníkem a olepil hrany novou těsnící páskou.
Sestavený komplet kamen připravený k osazení:
Sestavený komplet kamen připravený k osazení: