Tak po nějakým čase opět otevírám toto téma. Trochu jsem s tou koulí pokročil a osondoval místní inspektorát.
Jako první věc je dobrá zpráva, že lze opětovně namontovat již použité tažné.. (Díky Dane za pěknej kousek).
A úřední postup:
Namontovat a dovést na schválení na STK.
Žádost o zápis + 50.- Kč kolek
Malej a velkej techničák
Doklad z původního vozidla (např. kopie techničáku, že bylo vymazáno, popř. že celý auto bylo vyřazeno z registru apod.)
Majitel osobně
Takže teď už řeším jen tu kopii nějakýho vyřazenýho techničáku...
(pozn. kdybyste někdo měl, prosím o sz, rád bych se dohodnul)
Tahání zdar, Merlin.
Tažné zařízení - typy, zapsaní do TP
Re: Tažné zařízení - typy, zapsaní do TP
"Modrej" VW Transporter T3 Westfalia
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
- martin_100
- Příspěvky: 293
- Registrován: ned 25. říj 2015 0:19:48
- Bydliště: Rybnice
Re: Tažné zařízení - typy, zapsaní do TP
Zrušenej TP z trabanta s tažným ti asi nepomůže což?
T3 Lucinka
Re: Tažné zařízení - typy, zapsaní do TP
Ahoj Martine!
No, jsou to jen úředníci, že jo... ale právě proto poznají rozdíl mezi T3 a P601, když to budou mít takhle napsaný na papíře.. Jó, kdyby se měli jen kouknout na auto, to by už možná takový rozdíly nedělali... starej krumpl jako starej krumpl!
Ale díky, rozesmál jsi mi den.
Nakonec už mám vyřešeno, díky Rudovi (Arawak)!
Tak už to jen namontovat... po Mostu a Gazárce...
Pic, Merlin.
No, jsou to jen úředníci, že jo... ale právě proto poznají rozdíl mezi T3 a P601, když to budou mít takhle napsaný na papíře.. Jó, kdyby se měli jen kouknout na auto, to by už možná takový rozdíly nedělali... starej krumpl jako starej krumpl!
Ale díky, rozesmál jsi mi den.
Nakonec už mám vyřešeno, díky Rudovi (Arawak)!
Tak už to jen namontovat... po Mostu a Gazárce...
Pic, Merlin.
"Modrej" VW Transporter T3 Westfalia
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
Re: Tažné zařízení - typy, zapsaní do TP
A tak aby to nevypadalo, že nic nedělám...
Jinak je to celkem jednoduchý. Všechny tažný co jsem kdy viděl byly uchyceny do původních děr pro držáky zadního nárazníku. Tažný je tedy zároveň i držákem onoho nárazníku. A zde bych řekl, že je nejtěžší oříšek, jak napasovat pokroucenej nárazník na tu rouru, aby díry seděly proti sobě... Jinak je to jen šroubování. K elektrice příště...
Pic, Merlin.
Jinak je to celkem jednoduchý. Všechny tažný co jsem kdy viděl byly uchyceny do původních děr pro držáky zadního nárazníku. Tažný je tedy zároveň i držákem onoho nárazníku. A zde bych řekl, že je nejtěžší oříšek, jak napasovat pokroucenej nárazník na tu rouru, aby díry seděly proti sobě... Jinak je to jen šroubování. K elektrice příště...
Pic, Merlin.
"Modrej" VW Transporter T3 Westfalia
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
Re: Tažné zařízení - typy, zapsaní do TP
Brej večír!
Tak jak jsem slíbil minule, povíme si ještě něco k elektrice. U toho našeho kousku byly kabely k zásuvce napojený přímo u zadních světel, tudíž k zásuvce vedly dvě samostaný větve. Jelikož samotný kabely už nebyly dostatečně dlouhý, zakončil jsem každej drát fastonem, kterej příjde do protějšku od štekru (zástrčky) do lampy. Tam jsem požadovaný pozice opatrně vypáčil, odštíp a opatřil novým fastonem (samice se zpětným zobáčkem), do kterýho jsem rovnou umístil vývod k tažnýmu. Tudíž na požadovaných pozicích mám teď ve štekru u lampy rozbočku rovnou k tažnýmu, kdyby nedejbože došlo k výměně tažnýho, nemusím nic štípat, jen to rozpojím a je to.
Pro úplnost doplním, jaký kabely jsou vedený odkud (v závorce je uvedena pozice v zásuvce tažnýho):
Levá strana:
Levý koncový světlo + osvětlení SPZ (7)
Levej blinkr (1)
Brzdový světla (6)
Koncový světlo do mlhy (2)
Pravá strana:
Kostra (3)
Pravý koncový světlo + SPZ (5)
Pravej blinkr (4)
K samotnýmu zápisu krátce. Vybaven kopií starýho techničáku se zapsaným tažným a mým vlastním techničákem jsem vyrazil na STK, aby to posvětili (zjednodušená evidenční kontrola, či jak se jmenuje). Nu, a zatímco na jedný STK mě s kopií zrušenýho TP vyhodili, že chtějí pouze originál, tak na další jim kopie stačila, a dokonce jsme si to tam odbyli i s úsměvy.. poplatek 100.-Kč.
Na úřadu již jen rutinní vyplnění žádosti o zapsaní změny v TP, můj velkej TP, malej TP, kopie zrušenýho TP se zapsaným tažným, občanka, správní poplatek 50.- Kč a za deset minut jsem byl venku.
Ať to vrčí, Merlin.
PS: Moc díky Rudovi (Arawak) za zrušenej TP, bez toho by to nebylo... a samozřejmě Danovi za ten kus poctivý oceli!
Tak jak jsem slíbil minule, povíme si ještě něco k elektrice. U toho našeho kousku byly kabely k zásuvce napojený přímo u zadních světel, tudíž k zásuvce vedly dvě samostaný větve. Jelikož samotný kabely už nebyly dostatečně dlouhý, zakončil jsem každej drát fastonem, kterej příjde do protějšku od štekru (zástrčky) do lampy. Tam jsem požadovaný pozice opatrně vypáčil, odštíp a opatřil novým fastonem (samice se zpětným zobáčkem), do kterýho jsem rovnou umístil vývod k tažnýmu. Tudíž na požadovaných pozicích mám teď ve štekru u lampy rozbočku rovnou k tažnýmu, kdyby nedejbože došlo k výměně tažnýho, nemusím nic štípat, jen to rozpojím a je to.
Pro úplnost doplním, jaký kabely jsou vedený odkud (v závorce je uvedena pozice v zásuvce tažnýho):
Levá strana:
Levý koncový světlo + osvětlení SPZ (7)
Levej blinkr (1)
Brzdový světla (6)
Koncový světlo do mlhy (2)
Pravá strana:
Kostra (3)
Pravý koncový světlo + SPZ (5)
Pravej blinkr (4)
K samotnýmu zápisu krátce. Vybaven kopií starýho techničáku se zapsaným tažným a mým vlastním techničákem jsem vyrazil na STK, aby to posvětili (zjednodušená evidenční kontrola, či jak se jmenuje). Nu, a zatímco na jedný STK mě s kopií zrušenýho TP vyhodili, že chtějí pouze originál, tak na další jim kopie stačila, a dokonce jsme si to tam odbyli i s úsměvy.. poplatek 100.-Kč.
Na úřadu již jen rutinní vyplnění žádosti o zapsaní změny v TP, můj velkej TP, malej TP, kopie zrušenýho TP se zapsaným tažným, občanka, správní poplatek 50.- Kč a za deset minut jsem byl venku.
Ať to vrčí, Merlin.
PS: Moc díky Rudovi (Arawak) za zrušenej TP, bez toho by to nebylo... a samozřejmě Danovi za ten kus poctivý oceli!
"Modrej" VW Transporter T3 Westfalia
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com