Ahoj, obávám se, že jsem nepopsal úplně přesně, o co se mi jedná.
Mám 20 let vysoké obytné s origo vetsavbou Carthago - 4 místné (ne 5-ti). K tomu jsem kdysi koupil noty na N1, které k tomu moc neladily a udělal jsem výměnu kastle.
Nábytek se odporoučel a já tam budu kupovat nový - skříňky podél celé stěny, vařič, vodu, skládací sitznu / lavici, atd. Prostě klasická vestavba jak ve Westfálce.
Takže teď řeším, zda to předělat na obytné auto - pak je pakárna s homologací sedačky, nebo to nechat jako nákladní, ale je asi jasné, že to jako N1 zůstat nemůže.
Přestavba interiéru do holé kastle
Re: Přestavba interiéru do holé kastle
Ahoj Hansi!
Šel bych na to z druhé strany a zkusil si sehnat papíry s vinem a štítkem z osobního (tedy M1), popř. nechat přepsat jako M1, ale to netuším, jestli je vůbec možné. Homologace sedačky totiž není to jediný. I ten nábytek musí být správně homologován a kdyby se v tom chtěl někdo šťourat, jako že se to spíš neděje, tak by mohl hledat nějaký výrobní štítek a dále se zabývat schválením pro daný automobil. To že se to v masovým měřítku neděje neznamená, že to tak nemá být správně.
S tím šroubováním je to vcelku jasně daný. Zajistit proti pohybu ano... kurty, sítě, oka. Jakmile to přišroubuješ, je to součástí vozidla a podléhá to homologaci. To že se to neřeší, je fajn a nahrává to lidové tvořivosti, jenže nikde není psáno, že nemůže být všem dnům konec. To že dělňošům projde ponk přišroubovanej do plechovky neznamená, že to tak je ok. Vždy to dost záleží na lidech. Zažil jsem techniky, kteří museli mít v autě odpovídající počet sedaček (8), kontrolovanej člověk měl uspořádání multivana a tak tam tu prostřední lavici jen nastěhoval za šoupačky a technik byl spokojen.
A poslední věc, co mi leží na mysli jsou revize. Pokud si dobře pamatuju, aby jsi mohl mít vozidlo vedený jako obytný, tak musíš všechny rozvody elektriky, plynu aj. podrobit revizi někým, kdo na to dá kulatý razítko.
Rozmejšlení zdar, Merlin.
Šel bych na to z druhé strany a zkusil si sehnat papíry s vinem a štítkem z osobního (tedy M1), popř. nechat přepsat jako M1, ale to netuším, jestli je vůbec možné. Homologace sedačky totiž není to jediný. I ten nábytek musí být správně homologován a kdyby se v tom chtěl někdo šťourat, jako že se to spíš neděje, tak by mohl hledat nějaký výrobní štítek a dále se zabývat schválením pro daný automobil. To že se to v masovým měřítku neděje neznamená, že to tak nemá být správně.
S tím šroubováním je to vcelku jasně daný. Zajistit proti pohybu ano... kurty, sítě, oka. Jakmile to přišroubuješ, je to součástí vozidla a podléhá to homologaci. To že se to neřeší, je fajn a nahrává to lidové tvořivosti, jenže nikde není psáno, že nemůže být všem dnům konec. To že dělňošům projde ponk přišroubovanej do plechovky neznamená, že to tak je ok. Vždy to dost záleží na lidech. Zažil jsem techniky, kteří museli mít v autě odpovídající počet sedaček (8), kontrolovanej člověk měl uspořádání multivana a tak tam tu prostřední lavici jen nastěhoval za šoupačky a technik byl spokojen.
A poslední věc, co mi leží na mysli jsou revize. Pokud si dobře pamatuju, aby jsi mohl mít vozidlo vedený jako obytný, tak musíš všechny rozvody elektriky, plynu aj. podrobit revizi někým, kdo na to dá kulatý razítko.
Rozmejšlení zdar, Merlin.
"Modrej" VW Transporter T3 Westfalia
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com