Vypadá to na AAZ z passatu B4 podle všech indicí.
Rád ti to přivezu, ty už si to párkrát dělal a víš co a jak. Já kdysi dělal rozvody na HDI citronech ale to už je moc let naz5.
Posíklam ti SZ
Rozvody - jakej motor mám?
- martin_100
- Příspěvky: 293
- Registrován: ned 25. říj 2015 0:19:48
- Bydliště: Rybnice
Re: Rozvody - jakej motor mám?
T3 Lucinka
- martin_100
- Příspěvky: 293
- Registrován: ned 25. říj 2015 0:19:48
- Bydliště: Rybnice
Re: Rozvody - jakej motor mám?
Velikej dík Dokovi!!!!
Rozvody mi sfouknul na jedničku.
Petře díky
Rozvody mi sfouknul na jedničku.
Petře díky
T3 Lucinka
Re: Rozvody - jakej motor mám?
Zdar hoši, jak to tedy dopadlo?
Myslím motor. Je to AAZ, s výkem a čerpadlem z 1Y a svodama z CS? Docela by mě to zajímalo.
Jak to jede? Když je to původně turbínovej motor, tak by to mohlo mít bez turba třeba větší životnost, ale musí se vyřešit to čerpadlo, jeho nastavení a tak...jinak to jako atmosféra fungovat nebude pohou demontáží turba ne?
Dík!
K.
Myslím motor. Je to AAZ, s výkem a čerpadlem z 1Y a svodama z CS? Docela by mě to zajímalo.
Jak to jede? Když je to původně turbínovej motor, tak by to mohlo mít bez turba třeba větší životnost, ale musí se vyřešit to čerpadlo, jeho nastavení a tak...jinak to jako atmosféra fungovat nebude pohou demontáží turba ne?
Dík!
K.
Re: Rozvody - jakej motor mám?
Ahoj Kubajsi!
Dovolím si odpověď za Martina, byť jsem v jeho voze nejel, ale trochu tuším...
Pojede to stejně jako 1Y... on ten AAZ se liší pouze konfigurací pro zástavbu turba. Konstrukčně je spodek motoru úplně stejnej, dokonce je i na bloku vyraženo D/TD. V hlavě je jiná vačka kvůli časování a tuším, že u 1Y jsou ventily s menším průměrem dříku. Vstřikovací čerpadlo z 1.6 D CS jde nastavit, aby v pohodě naplnilo i tu 1.9 ... ja na AAZ taky jezdím čerpadlo z JX (i když pravda, že příslušný z AAZ čeká na svůj čas v krabici). A ta životnost to už je pak o šťastný ruce při výběru danýho kusu a taky dost o převodovce... přeci jen 1.9 točí jinak než 1.6..
Bych tak řekl...
Dovolím si odpověď za Martina, byť jsem v jeho voze nejel, ale trochu tuším...
Pojede to stejně jako 1Y... on ten AAZ se liší pouze konfigurací pro zástavbu turba. Konstrukčně je spodek motoru úplně stejnej, dokonce je i na bloku vyraženo D/TD. V hlavě je jiná vačka kvůli časování a tuším, že u 1Y jsou ventily s menším průměrem dříku. Vstřikovací čerpadlo z 1.6 D CS jde nastavit, aby v pohodě naplnilo i tu 1.9 ... ja na AAZ taky jezdím čerpadlo z JX (i když pravda, že příslušný z AAZ čeká na svůj čas v krabici). A ta životnost to už je pak o šťastný ruce při výběru danýho kusu a taky dost o převodovce... přeci jen 1.9 točí jinak než 1.6..
Bych tak řekl...
"Modrej" VW Transporter T3 Westfalia
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
- martin_100
- Příspěvky: 293
- Registrován: ned 25. říj 2015 0:19:48
- Bydliště: Rybnice
Re: Rozvody - jakej motor mám?
Nu Doka mi říkal že má čerpadlo z 1,6 menší tlaky takže kdyby se tam dalo nějaký čerpadlo z 1,9 tak by to mohlo ject líp... ale já nikam nepospícham
T3 Lucinka
Re: Rozvody - jakej motor mám?
Tak tak, čerpadlo z 1.6 to naplní a jede to s ním tak nějak vejletnicky. Samozřejmě z 1.9 to už pojede líp..
Ale jak řekl Martin, když nespěcháš tak to stačí..
Ale jak řekl Martin, když nespěcháš tak to stačí..
"Modrej" VW Transporter T3 Westfalia
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com