Ahoj,
plánuji montáž vysoké střechy Westfalia s výlezem pouze uprostřed (jak je šíbr). Mám holou střechu - bez vnitřních výztuh, viděl jsem že na některých je z plechu udělaný vnitřní rám. Jak máte vyřešenou postel.
Dík za rady
Vysoká střecha - jak nato
Re: Vysoká střecha - jak nato
Ahoj Pavle!
Jelikož chceš udělat pouze díru do stávající střechy v místech, kde některé T3 mají šíbr, je zbytek na Tvé vlastní tvořivosti. V originálu nebyla totiž dodaná pouze laminátová střecha, ale byl pozměněn celej plech střechy včetně výztuh. Což ale neznamená, že to nejde tak jak chceš... sám to takhle mám u zvedačky a postel budu sochat jen jak se vratím. Však se kdyžtak koukni do tématu od zvedačky...viewtopic.php?f=7&t=351
Koumání zdar, Merlin.
Jelikož chceš udělat pouze díru do stávající střechy v místech, kde některé T3 mají šíbr, je zbytek na Tvé vlastní tvořivosti. V originálu nebyla totiž dodaná pouze laminátová střecha, ale byl pozměněn celej plech střechy včetně výztuh. Což ale neznamená, že to nejde tak jak chceš... sám to takhle mám u zvedačky a postel budu sochat jen jak se vratím. Však se kdyžtak koukni do tématu od zvedačky...viewtopic.php?f=7&t=351
Koumání zdar, Merlin.
"Modrej" VW Transporter T3 Westfalia
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
Re: Vysoká střecha - jak nato
A řešil někdo vyříznutí celé střechy a záměnu středového příčníku?
Re: Vysoká střecha - jak nato
ja. prehrabni "projekty T3" tam najdes nejake obr. http://manwithvwan.com/
p.
p.
Re: Vysoká střecha - jak nato
Ahoj Pavle!
Samozřejmě, je totiž několik cest jak se dostat k jiný střeše než byla Tvýmu busu nadělená ve fabrice.
Nejjednodušší je zmiňovanej průlez v místech, kde bývá u některých busů velkej šíbr. Je to rychlý, nenáročný a nezasahuje se do konstrukce karoserie. De facto jde pouze o řezání, šroubování a lepení, žádný vaření.
Druhá možnost, je vzít vysněnou střechu a vyříznout to, co je odlišný od klasický busí střechy a naroubovat to na kastli. Jde tedy o vyříznutí střešního dílu v celý ploše, nahrazení středovýho nosníku placatým (viz. nabídka dílů třeba na vwbusshop.cz) a následný vaření na Tvoji karoserii. Operace velmi náročná na přesnost, řemeslnou zručnost. Výsledek je vlastně originální střecha se všemi výhodami (rozměrová shodnost kvůli vestavbě jako skřínky a postel, nemusí se nic sochat a upravovat tak jako v prvním případě).
Třetí možnost prošlapaná klukama ze Sobína je říznutí střechy v "půlce" sloupků oken a navaření na stejnak říznutou karoserii. Výsledek a náročnost je totožná ne-li náročnější jako v druhým případě.
Druhou možnost aplikoval Michal Jirásek (http://www.t3-bus.cz ale nelze mi otevřít) popř. Trček (myslím, že trcek.rajce.net).
Ať to vrčí, Merlin.
Samozřejmě, je totiž několik cest jak se dostat k jiný střeše než byla Tvýmu busu nadělená ve fabrice.
Nejjednodušší je zmiňovanej průlez v místech, kde bývá u některých busů velkej šíbr. Je to rychlý, nenáročný a nezasahuje se do konstrukce karoserie. De facto jde pouze o řezání, šroubování a lepení, žádný vaření.
Druhá možnost, je vzít vysněnou střechu a vyříznout to, co je odlišný od klasický busí střechy a naroubovat to na kastli. Jde tedy o vyříznutí střešního dílu v celý ploše, nahrazení středovýho nosníku placatým (viz. nabídka dílů třeba na vwbusshop.cz) a následný vaření na Tvoji karoserii. Operace velmi náročná na přesnost, řemeslnou zručnost. Výsledek je vlastně originální střecha se všemi výhodami (rozměrová shodnost kvůli vestavbě jako skřínky a postel, nemusí se nic sochat a upravovat tak jako v prvním případě).
Třetí možnost prošlapaná klukama ze Sobína je říznutí střechy v "půlce" sloupků oken a navaření na stejnak říznutou karoserii. Výsledek a náročnost je totožná ne-li náročnější jako v druhým případě.
Druhou možnost aplikoval Michal Jirásek (http://www.t3-bus.cz ale nelze mi otevřít) popř. Trček (myslím, že trcek.rajce.net).
Ať to vrčí, Merlin.
"Modrej" VW Transporter T3 Westfalia
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com