Zajímá mě hlavně druhá řada sedaček - kdysi jsem měl ty šíny na ně (ale né sedačky), ale dal jsem je pryč a nastala doba, kdy by se mi hodila jedna sedačka do druhý řady.
Origo jsou dvě. Jak tam drží? Jsou zašouplý v těch šínách, ne? Samotný sedačky mají nějakej blokovací mechanismus, aby se nešouply do stran?
Mám nějaký dobový prospekty, ale moc tam toho vidět není. Jsou k vidění dvojky nebo trojka s jednou sklápěcí.
Máte někdo nějakou vlastní tvorbu? Našel jsem inspiraci v T4 - tam jsou v podlaze takový hříbkový čudly, na který se sedačky nacvakávají. To není úplně blbý. Ale v případě dodělávání těch čudlů do podlahy T3 (pokud je budu chtít do původních kotevních míst) , bude značně náročné na přesnost. Na jednu sedačku čtyři čudly, jeden mi uhne o milimetr a už to tam nenacvaknu.... Taky jsem viděl v pokročilý výbavě T4 taky šíny a v nich našouplý sedačky a ty měly dokonce integrovaný pásy, což by se mi velice líbilo, abych nemusel mít tříboďáky (ty chci) v původních místech. To kotvení sedačky musí bejt teda tak masivní, že udrží i sedačku s pásem, což vypadá i u těch šín, co jsou původně v T3, vždyť to drží skrz podlahu desítky šrouby.
Elegantní je, když jsou ty šíny v rovině s podlahou, tak to má třeba Club Joker, dokonce tam jsou i takový krytky přes ně, pokud tam zrovna sedačky nejsou.
Co si o tom myslíte?
Dělal jste někdo něco takovýho?
Jo a back-to-back nechci...
Sedačky
Re: Sedačky
Jsou tam jen 2 kolejnice do který se nasune lavice, nic se nikde nezajišťuje, trojlavice tam drží sama. Kolejnice jsou chycený tuším dvěma nebo třema šroubama do podlahy jinak nic. Takhle je to teda v sociálu T3 transporter. Jak to maj luxusnější verze musí říct někdo jinej...
Re: Sedačky
Ta šoupací trojlavice se zajišťuje osmičkou šroubkem přes kolejnice proti bočnímu posuvu. Jinak já někdy vysunu ten trojsedák jednou třetinou ven ze šoupaček a vozím tak děti na čerstvém povětří. Má to ohromný úspěch, zvlášť při vyšších rychlostech . Jo a pozor na patníky.