přebývající drát

Odpovědět
svambi
Příspěvky: 4
Registrován: ned 26. črc 2015 15:23:08

přebývající drát

Příspěvek od svambi » ned 01. kvě 2016 16:15:49

Ahoj všichni, po zapojení mého motoru 1,6D s dodělávaným turbem nám zbyl jeden drát navíc. Je to ten nejsilnější v červenočerné bužírce. Vůbec nevíme, kam s ním. Mysleli jsme na žhavení, ale to už máme. Kdybyste někdo věděl, můžu poslat i fotku, sem jí nahrát neumím. Taky bych rád věděl, kam se na motor zapojuje otáčkoměr, páč já to auto zprovoznil téměř po pětiletech a už si nepamatuji, jestliu to mělo otáčkoměr vůbec funkční. Moc díky!


Jirka

TrcekVW
Příspěvky: 64
Registrován: sob 23. kvě 2015 12:15:38

Re: přebývající drát

Příspěvek od TrcekVW » ned 01. kvě 2016 18:01:23

Na starteru kabel mas?

Uživatelský avatar
arawak
Příspěvky: 262
Registrován: úte 19. kvě 2015 22:10:31
Kontaktovat uživatele:

Re: přebývající drát

Příspěvek od arawak » ned 01. kvě 2016 19:47:08

Otáčkoměr je vyveden z alternatoru..

svambi
Příspěvky: 4
Registrován: ned 26. črc 2015 15:23:08

Re: přebývající drát

Příspěvek od svambi » ned 01. kvě 2016 22:07:57

Auto normálně beží, všechno je zapojené. jen nefunguje otáčkoměr a ten drát je záhada. Když mi hodíte mail, klidně pošlu. fakt netušíme, co to může být! :/

TrcekVW
Příspěvky: 64
Registrován: sob 23. kvě 2015 12:15:38

Re: přebývající drát

Příspěvek od TrcekVW » stř 04. kvě 2016 16:05:46

Trcekvw@gmail.com klidne posli

Uživatelský avatar
Merlin
Příspěvky: 798
Registrován: úte 12. kvě 2015 22:05:28
Bydliště: Žacléř

Re: přebývající drát

Příspěvek od Merlin » čtv 05. kvě 2016 21:58:48

Ahoj Swambi!
Tak jsem se v tom dnes vrtal a tak jsem si rikal, ze se Ti podivam po tom dratu. Elektriku bych mel mit nezbastlenou, takze by to melo odpovidat originalu a zadnej takovej drat jsem tam nevidel... Jsi si jisty, ze tam ma byt...? Popr. nemuze jit o dodelany privod elektriky dopredu, treba kvuli svetlum?
Fotka by pomohla...

Hodne stesti v lusteni zahady bludneho kabelu, Merlin.
"Modrej" VW Transporter T3 Westfalia
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com

mhepp
Příspěvky: 151
Registrován: ned 30. srp 2015 0:38:38

Re: přebývající drát

Příspěvek od mhepp » úte 10. kvě 2016 22:46:29

Podle schématu by měl červeno-černý drát vést zepředu z pojistkovky do relátka žhavení a na relátko dochlazovacího čerpadla. Ale je to 0.5, takže spíše tenký.

Pokud to ale není černá, ale hnědá, pak by to mohl být drát mezi dochlazovacím čerpadlem a teplotním spínačem na hlavě(?). Ten už je silnější. Jiná červeno-tmavá se v motorovém prostoru nenachází.
Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...

Odpovědět