Modrák

ttratar
Příspěvky: 39
Registrován: stř 08. črc 2015 8:26:58

Re: Modrák

Příspěvek od ttratar » stř 13. črc 2016 9:25:39

Nejepší je samozřejmě opískování povrchu, ale to je nákladné a mnohdy nemožné. Mohu-li do toho mluvit, tak osobně bych zbytečně neřezal. Tam kde je plech ještě dost silný je třeba jej očistit od zbytku uvolněné barvy a tmelů, odrezit odrezovačem a nalakovat dle standartních postupů. Důležitější je však ošetření ze zadní strany a zabránění vnikání vody, což udělá málokdo. Mohutné vyřezávání spár, výměny celých repa plechů i na místech kde je originál zdravý mi přijde zbytečné. Stejně jako obrušování rozsáhlých ploch původního laku až na plech. Také souhlasím s názorem, že auto je plechové a čas od času něco může vylézt, tím spíše čím je auto starší a užívanější.

Bedřich
Příspěvky: 121
Registrován: pon 01. čer 2015 10:35:21
Bydliště: Brno

Re: Modrák

Příspěvek od Bedřich » stř 13. črc 2016 10:06:24

Ošetřit nejen zezadu, ale prolít taky všechny dutiny. I tak to zase vyleze :( A to nejezdim v zimě :roll:
T3 syncro 1,9 mTDi

Curda
Příspěvky: 65
Registrován: úte 11. srp 2015 15:59:18

Re: Modrák

Příspěvek od Curda » čtv 25. srp 2016 17:21:41

Hold nemáme novotinky, takže se s tím musíme nějako smířit! : o)

Curda
Příspěvky: 65
Registrován: úte 11. srp 2015 15:59:18

Re: Modrák

Příspěvek od Curda » čtv 25. srp 2016 17:23:05

Pomalu komplet odstrojuju a odlehčuju, docela to i jde, ale děsím se představy, že si za půl roku vzpomenu kam co patří : o))
Ještě že mi tu poradíte kdyžtak : o)

Uživatelský avatar
Merlin
Příspěvky: 798
Registrován: úte 12. kvě 2015 22:05:28
Bydliště: Žacléř

Re: Modrák

Příspěvek od Merlin » pát 02. zář 2016 21:04:38

Ha, to je pak ulet... Kdyz jsem mel venku motor, tak jsem si misto popisovani jedotlivych sroubku nebo pytlickovani vse rozmistil po podlaze garaze, az to vypadalo, ze s tim hraju sachy nebo planuju japonskej utok na Pearl Harbor. Ale strojeni dopadlo dobre a ani toho moc nezbylo... Jen ten cas. Venku to bylo hned, ale zpatky. To pocitat s dvojnasobkem casu.

At se dari, Merlin.
"Modrej" VW Transporter T3 Westfalia
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com

Curda
Příspěvky: 65
Registrován: úte 11. srp 2015 15:59:18

Re: Modrák

Příspěvek od Curda » sob 22. dub 2017 16:11:09

IMG_1218.JPG
IMG_1218.JPG (216.14 KiB) Zobrazeno 5904 x
Mam na stary prevodovce tyto prevody. Vyznate se v tom nekdo?

Uživatelský avatar
Merlin
Příspěvky: 798
Registrován: úte 12. kvě 2015 22:05:28
Bydliště: Žacléř

Re: Modrák

Příspěvek od Merlin » ned 23. dub 2017 22:37:00

Ahoj Čurdo!
Popravdě moc ne... teda jako je mi jasný co to je, ale to je asi tak všechno. Jestli chceš laborovat, tady je kdyžtak přehled všech vyráběnejch skříní: http://www.t3-infos.de/images/T3-Getriebe.pdf

Pic, Merlin.
"Modrej" VW Transporter T3 Westfalia
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com

PavelTdi
Příspěvky: 13
Registrován: pon 17. srp 2015 14:39:49

Re: Modrák

Příspěvek od PavelTdi » úte 25. dub 2017 8:40:21

To sou vyráběný rychlejší převody . . . sériový kolečka mají menší zuby . . . Pokud máš Tdi , je to k nezaplacení . . .
Hlavně když to vrčí . . .

Curda
Příspěvky: 65
Registrován: úte 11. srp 2015 15:59:18

Re: Modrák

Příspěvek od Curda » úte 25. dub 2017 8:59:31

Vím, ze jsou to rychlejší kola. Děláno v DE a je to na TDI. Spis mě zajímá, jaké převody má dělaná převodovka od pana Bergera?

Odpovědět