Ale jdi ty rozumbrado. Já měl stk většinou v září. Až jeden rok jsem si řek "nasrat" V říjnu jsem to ještě odjel s připravenym divadelnim výstupem jakože se strašně divim, že už propadla. Je to bez bodů tak co. Těch pár stovek bych obětoval. No a na stk jsem jel ažv květnu. Ušetřiljsem par měsíců co by stk ubejvala a auto jen stálo.
A než to jako ty tahat ve sračkách kvůli státní buzeraci taktobych jel až z jara. Prostě povětrnostní situace nedovolovala sehnout hřbet a podvolit se statní zvůli a nazdar.
MArtine, to pozor, pokud bys narazil na blbce, tak by to znamenalo automaticky papíry do čistírny - jak pro řidiče, tak pro provozovatele (pokud by řídil někdo jiný než Ty).
Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...
Hloupost. To by mi musel prokázat nebezpečnou závadu. Třeba upadlý kolo, popraskaný brzdovy trubky, auto prohnily zkrz na zkrz bez nosníků nebo zlomenou hřídel od volantu. As takovýma závadama to auto ani nedokáže net. Všechno ostatní je jen fízlovo dojmologie. Ta neni objektivně měřitelná tudíž ani prokazatelná. Takže žádný papíry v čistírně.
Fízlové jsou sice totalní dementi ale žádnejz nich neni tak blbej aby si dělal vostudu ve správnim řízení
No já hlavně mám z letoška už 2x potvrzeno, že propadlou technickou práskají mýtné brány aji kamery v zevlujících cajtských autech. Projedeš okolo a vyskočí jim upozorňující hláška. To nevím, zda víte. Pro mě to bylo nové
Pokud narazíš na hodnýho poldu, tak Tě jen upozorní (už jsem byl jednou upozorněn).
Horší je, že od ledna 2024 už v případě nehody nemusí pojišťovna vyplatit vůbec nic a viníkem se stáváš, i když za to nemůžeš, protože to auto nemá na silnici co dělat.
Martine, OK, máš pravdu. Papíry do čistírny jen u zjevně nepojízdného auta...
Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...
Musí odhalit nebezpečnou závadu bránící provozu na komunikacích. A takovou ti na autě o ktery se staráš nemaj šanci najít.
O to paradoxnější je, že kamarád za studentských let jezdil asi půlroku se zaslepenpu trubkou zadních brzd. STK měl sice platnou ale rupla mu trubka a neměl na opravu
Teď si srovnej míru rizika:
Necham v zimě propadnput stk a dojedu tam z jara s připravenym autem na proídku.
A
Nemam zadní brzdy ale potřebuju jezdit tak jezdim.
Samozřejmě tu nejlepší, jak jinak. Mám totiž velice jednoduchý vkus...
Ne vážně mám 3H a jede to asi tak jak píšou v papírech, něco přes 120 tachometrových. Je to ale nereálné tak jezdit. Motor už se slyšitelně trápí a kára s vysokou střechou taky. Reálně je tak cca 100 (110 tacho) snesitelných a tak 80-90 pohodlných. Už jsem to tu myslim i psal.
Jo, psal jsem to v cestopise dovolenopise hííír. To platí, tam jsem to měl ještě čerstvě zažité pod kůží. Teď už jen matně vzpomínám .