Problem pri jizde ve vyssi rychlosti

Odpovědět
Uživatelský avatar
Grew
Příspěvky: 9
Registrován: pát 18. pro 2015 10:08:49
Bydliště: Praha

Problem pri jizde ve vyssi rychlosti

Příspěvek od Grew » pát 18. pro 2015 10:12:54

Zdravim, mam problem hlavne pri vyssi rychlosti 90-100km/h (nekdy i v nissi, pri jizde do kopce) se rozklepe radicka, bus prestane jet, spomali tak na neco kolem 80, pak se to zase uklidni a jede to normalne, co by to mohlo bejt?
JE to 2.0 CU vzduchac, benzin, pred rokem renovovanej, je tam progresivny karburator weber, elektricky palivovy cerpadlo, prevodovka v lete pretesnena.
VW T3 Westfalia, 2.0 CUw

Uživatelský avatar
arawak
Příspěvky: 256
Registrován: úte 19. kvě 2015 22:10:31
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem pri jizde ve vyssi rychlosti

Příspěvek od arawak » pát 18. pro 2015 14:52:58

Zkus nalejt 98-mičku.... :D

Uživatelský avatar
Grew
Příspěvky: 9
Registrován: pát 18. pro 2015 10:08:49
Bydliště: Praha

Re: Problem pri jizde ve vyssi rychlosti

Příspěvek od Grew » sob 19. pro 2015 11:17:27

To by me nenapadlo :) po repasy a montazy karburatoru sem se ptal mechanika a ten rikal at dal pouzivam 95 (s olovem), ok zkusim.
VW T3 Westfalia, 2.0 CUw

redbus
Příspěvky: 38
Registrován: stř 06. kvě 2015 22:19:20

Re: Problem pri jizde ve vyssi rychlosti

Příspěvek od redbus » pát 08. led 2016 20:33:55

Náhradu olova dávat nemusíš. CUčko už má tvrdý sedla, lij jen benzín.

Uživatelský avatar
Grew
Příspěvky: 9
Registrován: pát 18. pro 2015 10:08:49
Bydliště: Praha

Re: Problem pri jizde ve vyssi rychlosti

Příspěvek od Grew » stř 21. čer 2017 11:59:31

zdravim, tak sem zjistil, ze to bude asi v cerpadle (po vymene mechanickeho za elektricke bylo elektricke umisteno do prostoru motoru), ted v tech vedrech mi to obcas chcipne uplne a kdyz se kouknu do motoru, tak v benzinovym fitru pred karburatorem nic neni, necham motor chvilku otevrenej a zase naskoci..... neporadi nekdo co s tim?
VW T3 Westfalia, 2.0 CUw

Uživatelský avatar
Merlin
Příspěvky: 741
Registrován: úte 12. kvě 2015 22:05:28
Bydliště: Žacléř

Re: Problem pri jizde ve vyssi rychlosti

Příspěvek od Merlin » čtv 22. čer 2017 1:45:39

Ahoj Grew!
Jestli mě pamět nešálí, tak by el. čerpadlo mělo být umístěný co nejblíž nádrži. Vím, že o tom byl nějakej údaj jak daleko pro daný typ čerpadla, když jsem koupil el. pumpu od Facetu na rapida. Zkus po tom zapátrat.. Druhá věc je, jestli je dostatečně nadimenzovaný na dvolitr..? Tady platí zlatá střední cesta, když se to přežene, tak zas přeplavuje karburátor..

Ať to vrčí bez cukání, Merlin.
"Modrej" VW Transporter T3 Westfalia
"Zarivka" SKODA Rapid 130
"Matchbox" SEAT Ibiza TDi
"Bábi" YAMAHA XJR 1200
----------------------------------------------
http://www.coffee-garage.blogspot.com

Uživatelský avatar
Jenda - Povoda
Příspěvky: 54
Registrován: úte 12. kvě 2015 10:00:53

Re: Problem pri jizde ve vyssi rychlosti

Příspěvek od Jenda - Povoda » úte 04. črc 2017 10:20:14

Origo maj stříkačky benziny elektrický čerpadlo na vnitřní straně rámu hned za nádrží. Tam se hřát nebude. V motoru to je hloupost... A nezapomeň před něj dát filtr. Z těch historickejch nádrží teče všechno možný. Ahoj
blog.povoda.cz

Odpovědět