Půčovic Žolík
- martin_100
- Příspěvky: 219
- Registrován: ned 25. říj 2015 0:19:48
- Bydliště: Rybnice
Re: Půčovic Žolík
No a ještě bych jí mohl přivařit na sloupky a vozit tůristy na medvídky do Detvy .
Re: Půčovic Žolík
Abyste neměli pocit, že tu na to kašlu, vytvořil jsem nové sólo vlákno o opravě střechy.
Ale jo, priznávám, kašlu na to. Nemám čas, bo lepím lodě .
Ale jo, priznávám, kašlu na to. Nemám čas, bo lepím lodě .
Re: Půčovic Žolík
Když to tak vidím, tak mne to přešlo... Vždycky se mi líbily Westky s hochdachem. Asi fakt raději zůstanu u normální střechy... Stejně bych tam tu naši bandu nenarval ani nelegálně... Hezky jedeš.
Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...
Re: Půčovic Žolík
Jo, je to hold věčné dilema. Taky jsem před pořízením furt přemítal pro a proti u zvedačky a hochdacha a velmi paradoxně jedním z pro u hochdacha bylo právě to, že to bude bez potíží .
Jo zkrátka myslet hold znamená ho... vědět. Na druhou stranu i přes to všechno bych neměnil, byť si zrovna v těchto dnech dosti často říkávám, že jo. Ale to jsou takový ty kecy v kleci. Ta střecha dala 33 let s dvěma dost podceněnýma místama. Já ty místa, doufám, udělám o něco lépe, tak to snad příštích minimálně 20 let vydrží.
Já to tedy velmi pravděpodobně už víckrát řešit nebudu. A ten komfort užívání je k nezaplacení. Věci, co namlátíš nahoru nikde nezavazí až do noci, stoupnout si můžeš kdykoliv, aniž by to každej venku hned věděl, a jsi pořád v autě a ne ve stanu. To skrčené lezení po autě je prostě opruz.
Jo na druhou stranu se s tim hůř jede, hůř se to parkuje a opravuje a někam s tím prostě nevjedeš vůbec. T3 ale zase není závoďák, takže to horší chování za jízdy není tak dramatický.
No a nakonec je tu ten faktor vzhledu. Ten je prostě děsně návykovej .
Narval nenarval, v původním techničáku z NSR píšou až 7 míst. Nevím teda, co bys tam musel mít za sedačky, ale je to tam.
Jinak dík za pochvalu, já mám spíš pocit, že se to moc nehejbe. Léto tady a auto furt rozloupnutý .
Jo zkrátka myslet hold znamená ho... vědět. Na druhou stranu i přes to všechno bych neměnil, byť si zrovna v těchto dnech dosti často říkávám, že jo. Ale to jsou takový ty kecy v kleci. Ta střecha dala 33 let s dvěma dost podceněnýma místama. Já ty místa, doufám, udělám o něco lépe, tak to snad příštích minimálně 20 let vydrží.
Já to tedy velmi pravděpodobně už víckrát řešit nebudu. A ten komfort užívání je k nezaplacení. Věci, co namlátíš nahoru nikde nezavazí až do noci, stoupnout si můžeš kdykoliv, aniž by to každej venku hned věděl, a jsi pořád v autě a ne ve stanu. To skrčené lezení po autě je prostě opruz.
Jo na druhou stranu se s tim hůř jede, hůř se to parkuje a opravuje a někam s tím prostě nevjedeš vůbec. T3 ale zase není závoďák, takže to horší chování za jízdy není tak dramatický.
No a nakonec je tu ten faktor vzhledu. Ten je prostě děsně návykovej .
Narval nenarval, v původním techničáku z NSR píšou až 7 míst. Nevím teda, co bys tam musel mít za sedačky, ale je to tam.
Jinak dík za pochvalu, já mám spíš pocit, že se to moc nehejbe. Léto tady a auto furt rozloupnutý .
Re: Půčovic Žolík
Jestli máš 7 míst, tak to máš super. Jen si neumím představit, jak to tam fyzicky nasypat Každopádně 7 míst pro nás bude brzy málo, takže naše priorita jsou prostě místa k sezení... Ještě že ty busíky jsou tak variabilní, že si každý může vybrat dle gusta.
Myslíte si, že jste chytřejší než předchozí generace? Před padesáti lety uváděla příručka k automobilu návod na seřízení ventilů. Ta současná varuje majitele vozu, aby nevypili obsah autobaterie...
Re: Půčovic Žolík
No ve skutečnosti 7 míst nemám. Reálně jsou tam jen 4 sicny a do CZ ORV mi ten dovětek nepromítli. Osobně bych se ozval, ale vyřízení jsem přenechal na prodávajícím a ten se na to vydlábnul. I proto schraňuji ten původní techničák, kdybych to někdy chtěl rozporovat/reklamovat/doplnit.